اتحاد به جای عادی‌سازی

کاربران فضای مجازی امسال هم مانند سال گذشته با هشتگ #یک_سطل_آب به استقبال روز جهانی قدس رفتند.

امام راحل در مرداد ۵۸ در دیدار با هیئتی از مقامات کشور سوریه سخنان مبسوطی را پیرامون وحدت مسلمین بیان فرمودند.

امام خمینی (ره) فرمودند: برای من یک مطلب به شکل معماست و آن این است که همه دوَل اسلامیّه و ملت‌های اسلام می‏‌دانند که این درد چیست؛ می‌‏دانند که دست‌های اجانب در بین است که اینها را متفرق از هم بکند؛ می‏‌بینند که با این تفرقه‏‌ها ضعف و نابودی نصیب آنها می‏‌شود، می‌‏بینند که یک دولت پوشالی اسرائیل در مقابل مسلمین ایستاده ـ که اگر مسلمین مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می‏‌ریختند، او را سیل می‏‌برد ـ مع‏ذلک در مقابل او زبون هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
امروز مردم جهان وایران، این چیزهایی که می گویید رانمی گویند ونظرشان عوض شده، جنگ وکشتار دیگه فایده ایی نداره!؟ مگر یک انسان چقدر دراین جهان عمر می کنه، که همش درجنگ وکشتار ناامنی وفقر بگذرونه!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
مردم فلسطین باید به صورت مسالمت آمیز درکنار اسراییل زندگی کنند، والا چندین سال دیگه هم بگذره، هیچ اتفاقی نمی افته!!؟ اگرفلسطینی ها می خواستند وطن شان رادست بگیرند، باید همان 70 سال پیش که هنوز اسراییل پا نگرفته بود وقدرتی نداشت، این کار رامی کردند، البته خیانت اعراب آن موقع نگذاشت که فلسطین جان بگیرد ونفس اسراییل رابگیرند! ؟؟ دیگر خیلی دیر شده وجز ادامه کشتار فلسطین وآوارگی آنها نتیجه ایی نداره!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۵۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
خائنین و خیانتهای داخلی خود اعراب بومیان فلسطینی همه ادیانهای مختلف موجود در فلسطین و خائنین خیانتکاران اعراب نژادپرستان اشرافیون دیگر کشورهای اسلامی باعث شده که رژیم سفاک غارتگر اشغالگر صهیونیستی بیش از 70 سال اندی بتواند در فلسطین حکومت ظالمانه ستمگرانه داشته باشد و بتواند در جنگی قدیمی شش روزه ارتش مصر و دیگر کشورهای عربی را زمینگیر نابود کند و شکست مفتضحانه ایی بهشون بدهد اگرنه سالها قبل رژیم جعلی کودک کش مظلوم کش بی دفاع کش شکنجه گران سفاکان فاسدین فاسقین اشغالگران نژادپرستان کافرین ضد حقوق بشر دروغگویان شیطان صفتان از بین رفته و فروپاشی و نابود شده بودند و تا اتحادیه اعراب فلسطینی بومی منسجم و یکپارچه صورت نگیرید و اتحادیه جهان اسلام صورت نگیرد و همزمان آل سعودی خبیث خائن صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی فروپاشی و نابود نشوند همچنان صهیونیست ظالم ستمگران بر فلسطین حکومت می کنند و حکومتشان را در جهان اسلام با روش موذیانه عادی سازی با دیگر کشورهای اسلامی گسترش می دهند و نیازی هم ندارند به آن کشورهای اسلامی لشکر کشی و جنگ سخت کنند از صفر تا صد اون کشورهای اسلامی رو با این سیاست خبیثانه عادی سازی به اشغال نرم خود در آورده و درمی آورند با حمایتهای همه جانبه غربیها تنها را فروپاشی و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی اتحاد ملت بومیان فلسطین و نبرد سخت و نرم با صهیونیستها در فلسطین است و همزمان باید برای فروپاشی آل سعودی در عربستان حجاز و همپیمانانش در منطقه اقدامات عاجل و سریع را از داخل عربستان حجاز و خارج از عرببستان حجاز انجام دهند امت واحده رسول الله ص و همزمان تشکیل اتحادیه منسجم یکپارچه جهان اسلام ناب محمدی ص است که جهان مجبور است این اتحادیه عظیم مقتدر قدرتمند باشکوه پیشرفته عدالت گستر را قبول کند اگر قبول هم نکند مشکلی نیست جهان غرب با تشکل اتحادیه جهان اسلام از هر لحاظ ورشکسته و فروپاشی می شوند و به قول معروف به غلط کردن و گوه خوری می افتند و اتحادیه جهان اسلام را باید و مجبور می شوند قبول کنند و به رسمیت بشناسند منظور امام خمینی ره از سه کلمه رمزی ( یک سطل آب ) بنظر بنده حقیر کمترین بی سواد مومن مسلمان مستضعف این بوده . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
آخرین اخبار