دیدار رئیس و معاونان اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با فرماندار

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در دیدار با لطف الله شیبانی، فرماندار شیراز به بیان مشکلات و کمبود‌هایی که در شهرستان شیراز و حوزه‌های پنج گانه ورزش و جوانان وجود دارد پرداخت.

از موارد این جلسه به ورزش قهرمانی و همگانی و هیئت های ورزشی ، ورزش بانوان ، صحبت در مورد ساختار سازمانی ضعیف اداره ورزش و جوانان که هیچ تناسبی با ماموریت های محوله و جمعیت شهرستان شیراز ندارد و همچنین وسعت شهرستان شیراز و سپس در مورد زیر ساخت ها و طرح های نیمه تمام مستلزم تعمیر، طرح های جدید و در پایان به پایین بودن سرانه ورزشی شهرستان شیراز بین تمام شهرستان های استان فارس پرداخته شد.

در این جلسه فرهنگ مهر رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: نبود ساختار سازمانی تحت عنوان معاونت حوزه جوانان و درخواست آن مبنی بر در نظر گرفتن مکان مناسب در خانه جوان و ساخت خانه جوان از سوی اداره کل به صورت موقت از فرماندار، و پیگیری مسائل دیگری مانند تامین اعتبار و بودجه برای کمک به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی ، تشکیل ستاد ساماندهی جوانان در فرمانداری با ریاست فرماندار و دبیری اداره ورزش و جوانان، تشکیل شورای ورزش شهرستان شیراز به ریاست فرماندار مطرح شد.

او گفت: انتظار می رود ترتیبی اتخاذ شود که افراد تصمیم گیر و صاحب اختیار در این جلسات حضور داشته باشند و تصمیمات این جلسات عملیاتی بشود و ستاد پیگیری برای عملیاتی شدن این تصمیمات تشکیل شود.

 لطف الله شیبانی قول مساعد برای تحقق اهداف ورزشی در این کلانشهر را داد و  گفت: مجموعه فرمانداری به عنوان حامی و پشتیبان ورزش از طرح ها و پیشنهادات اداره ورزش استقبال می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار