پیام‌های دریافتی ۱۰ اردیبهشت ماه؛

ناخوانا بودن تاریخ انقضای دارو‌ها و تاخیر در تحویل ادوات کشاورزی

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

 

با سلام، ما کشاورزان شهرستان ارزوییه در استان کرمان ۲ سال پیش از شرکتی که جهاد کشاورزی به ما معرفی کرده بود ادوات کشاورزی خریداری کردیم، برای خرید این ادوات تسهیلات دریافت کرده بودیم، ما تمام پول را به شرکت مربوطه پرداخت کردیم، اما تا کنون به ما ادوات تحویل ندادند و هیچکس به ما پاسخ نمی‌دهد. خواهش میکنم مشکل ما را رسیدگی کنید.


با سلام و خسته نباشید، حدود یک ماه از تعویض پلاک موتور سیکلتم گذشته، اما هنوز کارت موتورم را دریافت نکردم. لطفا در مورد تاخیر در ارائه کارت موتور سیکلت گزارشی تهیه کنید.


با سلام، خواهش میکنم در مورد افزایش کرایه خودرو‌های باری گزارشی تهیه کنید بیش از حد قیمت کرایه‌ها بالا رفته و ما توان پرداخت این کرایه‌ها را نداریم.


با سلام، چرا تاریخ تولید و انقضای دارو‌ها ناخوانا است خواهش می‌کنم پیگیری کنید تا تاریخ انقضای دارو‌ها را به صورت خوانا درج کنند تا خدای نکرده با مصرف دارو‌های تاریخ گذشته دچار بیماری نشویم.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام لطفا درمورد رتبه بندی معلمین بازنشسته هم پی گیری گردد.
آخرین اخبار