جدیت در اجرای آزادسازی حریم دریاچه ارومیه و رودخانه‌ها

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: آزادسازی حریم رودخانه‌ها و دریاچه ارومیه با جدیت دنبال می‌شود.

ناصر عتباتی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال آذربایجان غربی گفت: آزادسازی حریم رودخانه‌ها و دریاچه ارومیه در حال انجام است و این امر را با جدیت دنبال می‌شود تا هیچ گونه تصرف و تجاوزی به حریم این اماکن را شاهد نباشیم.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی  می گوید: این استان در زمینه حدنگار و تثیبت مالکیت عرصه‌های منابع طبیعی و ملی رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

به گفته مقام ارشد قضایی استان باید به این مساله توجه کرد که صیانت از بیت المال نیازمند هم افزایی و نگاه مسوولانه است و برای تقویت این امر همکاری‌ها در دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد.

عتباتیگفت: توجه به حقوق عامه و بیت المال، امور زیست محیطی، امور اراضی، منابع طبیعی و ملی. مشکل ضایعات، پسمانده، ترافیک شهری در دستور کار شورای حفظ حقوق بیت المال استان است.

دادستان مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: ساماندهی معضلات و مشکلات شهر دغدغه مسوولان و مردم است و این مشکلات موجب بروز برخی آسیب‌های اجتماعی هم می‌شود.

حسین مجیدی بیان کرد: رسیدگی به این امر، نیازمند اتخاذ تدابیر لازم اجرایی و عملیاتی است تا این چالش‌ها مدیریت شوند.

در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال آذربایجان غربی هر یک از اعضا به بیان نکته نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند،  و مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی استان برای ضایعات فروشی ها ۱۳ هکتار زمین اختصاص دهد تا شهرداری نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.