انگشتر اهدایی رهبری در دستان مدیر کل آموزش و پرورش کرمان

انگشتر ارسالی از دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اهدا شد.

از سوی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان، انگشتر ارسالی از دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اهدا شد.

محمد علیرضایی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در مراسم تجلیل از فرهنگیان پیشکسوت و ۱۲ معلم جلوه‌های ویژه گفت: معلمان قدم در مسیری گذاشته اند که هم رضایت خداوند و هم رضایت بندگان خدا را در پی دارد.

او می گوید: بهترین سرمایه‌ها در آموزش و پرورش جمع شده اند، نیرو‌هایی خلاق، باایمان، انقلابی و هنرمندی که وجودشان در خور تحسین است.

به گفته علیرضایی خیلی از ما از کودکی که اخلاق، برخورد، اخلاص و محبوبیت معلمانمان را می‌دیدیم، دوست داشتیم در آینده معلم شویم و این عشق را در نگاه دانش آموزان همچنان می‌توان دید.

او گفت: این برگزیده بودن و نمونه بودن معلمان باید در جامعه جاری باشد و مسئولان جامعه باید به خود ببالند که از معلمان تجلیل کنند؛ اما قطعا کوتاهی‌هایی در زمینه تکریم معلم در جامعه شاهد هستیم. 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان  می گوید: می توان از مجاهدت خاموش معلمان به ویژه در دوران کرونا فیلم‌ها و مستند‌ها تولید کرد تا جلوه‌های ویژه عشق و ایثار معلمان به جامعه معرفی شود.

او  گفت: هدیه ارزشمند و متبرکی از سوی ولی فقیه و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به دستمان رسیده که به مدیرکل آموزش و پرورش تقدیم می‌شود، انگشتری با نگین شرف شمس و تبرک شده که امروز در این مراسم به  او تقدیم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار