مخبر: هیچ کمبودی در کالا‌های اساسی وجود ندارد

معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از انبار‌های کالا‌های اساسی شهید مدرس تاکید کرد: هیچ‌گونه کمبودی در حوزه اقلام و کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم وجود ندارد.

آقای محمد مخبر گفت: ذخایر بسیار خوبی از کالا‌های اساسی و محصولات وابسته به آن‌ها در انبار‌ها موجود است.

به گفته او، «وضعیت کالاهای اساسی در منطقه و کشورهای جهان با مشکلات اساسی روبرو شده است اما به دلیل پیش بینی ها و تامین مالی مورد نیاز توسط دولت سیزدهم و با تلاش های شبانه روزی برای خرید کالاهای اساسی مردم، هیچ مشکلی در کشور در زمینه ذخیره سازی و انبار این کالاها وجود ندارد و ذخایر بسیار خوبی از کالاهای اساسی و محصولات وابسته به آن‌ها در انبارها موجود است.»

آقای مخبر در بخش دیگری از این بازدید گفت: اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه جزء الزامات قانونی بود که دولت طبق بودجه و مصوبه مجلس شورای اسلامی ملزم به اجرای آن است.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به روند تعیین قیمت ۴ قلم از کالاهای اساسی گفت: برای تعیین قیمت‌های ۴ قلم کالای اساسی لبنیات، مرغ، تخم مرغ و روغن محاسبات دقیقی انجام شد که این محاسبات با توجه به تحلیل‌های اقتصادی بر روی عوامل تاثیرگذار قیمت‌ها تعیین شد و از طرفی یارانه پرداختی به مردم نیز براساس محاسبات افزایش قیمت‌ها پس از اجرای طرح و تاثیر بر سبد زندگی مردم بود.

آقایان سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و محسن منصوری استاندار تهران در این بازدید معاون اول رئیس‌جمهور را همراهی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
این حرفهای دولت 13 رییسی را هم که دولت 12روحانی و قبل از ان هم که میگفتند پس فرق دولت رییسی که میگفته مردمی ام انقلابی ام سریع ام فوری ام من سید محرومانم من فلانم بهمانم ریشه کن کننده فقر مطلقم من ..... چیه ؟؟؟؟؟اینها که همه اش شبیه هم هستند !؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
یکی به این بابا حالی کنه // مبحث گرانیه نه مبحث کمبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
منابع دور افتاده تادلت بخواد کمبود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
مخبر جان شما میدونی کالای اساسی به چه کالایی می گویند؟ منظورم قند و شکر نیستا! اون کالای اساسی که خیلی کمیاب هست رو میگم. فکر کن. از محسن بپرس. نشد از حسین بپرس بهت میگه.
-
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
مخبر جان خوبی سلامتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقای مخبر کمبود وجود ندارد ولی کمبود بودجه خانوار وجود دارد ، تمام این کمبود های لحظه ای در مملکت جهت اخذ پول بیشت بوده نه کمبود کالا جناب دکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
نه اتفاقا کم بود هم وجود داره این آقا تو باغ نیست برای روغن و ...باید ساعت ها تو صف وایسی و شاید ی دونه بهت برسه و شاید هم خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
به به عجب مدیریتی !! یعنی اینکه رفتی تو انبار و جلوی گونی ها عکس گرفتی و میگی هیچ کمبودی وجود نداره واقعا" کار هر مدیر و مسئولی نیست ، مسئولین و مدیران سایرکشورها باید از دانشگاه مدیریت شما درس بگیرند، با این حرکات فقط ذهن خودتان را نشان می دهید که مردم را چه به حساب آورده اید!! مردک برو جلوی سفره مردم عکس بگیر نه جلوی سفره خودت!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
هیچ لیاقت و مدیریتی هم در شما وجود ندارد!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چقدر وقاحت!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۳۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
اره مث ۵۰ میلیون دز واکسن
آخرین اخبار