پیش قدم:

استفاده شخصی از خودروهای دولتی را کنار بگذارید

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد استفاده شخصی از خودرو‌های دولتی را ترویج منکر در جامعه عنوان کرد.

حجت الاسلام حمزه پیش قدم از استفاده شخصی از خودروهای دولتی در کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و گفت: اساس حاکمیت دینی ضمن اجرای عدالت، مبارزه با بی عدالتی است.

او می گوید: اجرای عدالت، ترویج فرهنگ معروف و جلوگیری از بی عدالتی در ادارات و جامعه، مصداق بارز نهی از منکر است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خطاب به برخی مدیران دستگاه ها گفت: چرا باید هنوز شاهد جولان دادن خودروهای اداری در سطح شهر در ساعات غیر اداری باشیم؛ سیره عملی مولی الموحدین علی (ع) که از مکتب تعالی بخش اسلام نشأت گرفته است، به ما می آموزد که حق استفاده از بیت المال را هیچ شخصی، حتی امام امت ندارد.

به گفته پیش قدم، فردی که از خودروی اداری استفاده شخصی می کند با شخصی که مرتکب اختلاس می شود تفاوتی ندارد و هر دو مرتکب تخلف و معصیت شده و در محضر خداوند و قانون محکوم هستند.

او می گوید: استفاده شخصی از خودروهای دولتی، یکی از موضوعاتی است که همواره مورد انتقاد و گلایه شهروندان است و با وجود صراحت قانونی مبنی بر ممنوعیت این اقدام؛ اما تقریباً هر روزه موارد متعددی از آن را شاهد هستیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان از مسئولان و مدیران خواست به عنوان امین اموال مردم، جلوی سوءاستفاده از بیت‌المال را بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار