درگذشت پدر شهید مذهبی در محلات

پدر شهید حمید رضا مذهبی از شهدای ورزشکار دفاع مقدس محلات دار فانی را وداع گفت.

محمد جواد مذهبی پدر شهید والامقام حمید رضا مذهبی از شهدای ورزشکار و بسیجی شهر محلات دار فانی را وداع گفت.

شهید حمیدرضا مذهبی متولد ۱۳۴۶، در دوران دفاع مقدس به صورت نیروی بسیجی در جبهه‌های دفاع از میهن اسلامی حضور یافت و سیزدهم فروردین ۱۳۶۲، در پاسگاه زید عراق بر اثر اصابت ترکش و در حین انتقال به بیمارستان به شهادت رسید و در گلزار شهدای شهر محلات به خاک سپرده شد.

شهید مذهبی که خانواده‌ای اصالتاً محلاتی داشت، به ورزش تکواندو می‌پرداخت و از روحیه خوبی در ورزش برخوردار بود.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در پیامی به شرح زیر درگذشت مرحوم محمد جواد مذهبی پدر شهید حمید رضا مذهبی را به خانواده و بازماندگانش تسلیت گفت.

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ، خبر عروج بزرگ مرد مجاهد پرور، «محمد جواد مذهبی» پدر شهید والامقام «حمید رضا مذهبی» از شهدای پرافتخار ورزشکار و بسیجی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بی‌شک همت و تلاش‌های آن عزیز در تربیت فرزندی مومن، انقلابی و ولایتمدار که با مجاهدت‌های کم نظیر خود پرچم جهاد و شهادت در صراط مستقیم الهی و دفاع از انقلاب را به ویژه در نقش آفرینی سرباز لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) به اهتزاز در آورد، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز وفردای کشور در نیل به قله‌های رفیع عزت، عظمت و اقتدار خواهد بود.

اینجانب این ضایعه اندوه بار را به خانواده معظم شهید تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان سوگوار و مردم ولایت مدار محلات صبر وشکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.