دولت تصدی‌گری را به مردم واگذار کند

رئیس مجلس گفت: امیدواریم با ایجاد فرصت‌ها، دولت به کار تولی‌گری بپردازد و اجازه دهد مردم کار‌های تصدی‌گری را در همه سطوح انجام دهند تا عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

آقای محمدباقر قالیباف در بازدید از موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) گفت: مجموعه دولت‌ها به ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خدمات خوبی را به مردم ارائه کنند.

به گفته او، «علاوه بر آن، فرصت‌های کار کردن را نباید از مردم گرفت، زیرا ظرفیت‌های مردمی بسیار موثر هستند و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) «سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح» فرصتی است که تمام دولتمردان و مسئولان باید از آن بهره بگیرند و نماد عینی این فرصت‌ها، راه‌اندازی مجموعه‌های خیریه است.»

رئیس مجلس گفت: موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) با بهترین امکانات و تجهیزات قرار است به معلولان جسمی و ذهنی خدمات‌رسانی کند و همچنین مراکز ورزشی آن می‌تواند با مراکز مشابه در دنیا رقابت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۲۰:۳۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
دولت بله ولی بعضی دولتیان منافعشان را ول نمیکنند بدهند دست یک مشت ادم غیره و ذلک.
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۲:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
به نام خدا و با سلام. دولت پست متصدی امور عمومی را در ادارات حذف کرد و این مسوولیت را به اطبای محترم واگذار کرد تا پزشکان هم به درمان بیماران بپردازند و هم مسوولیت اداره اماکن بهداشتی دولتی را در دست بگیرند. این یعنی اگر بیمار از عملکرد طبیب ناراضی بود باید به همان طبیب که اسباب نارضایتی بیمار را فراهم کرده شکایت کند تا خود ان طبیب رضایت بیمار را فراهم کند. کجای دنیا این حجم از هرج و مرج و بی کفایتی پیدا میکنید؟ دو راه بیشتر نداریم. یا این کلام درست است یا نادرست. شما قانون گذار هستید و ما خود شما را قبول داریم.
آخرین اخبار