راه اندازی باجه رفع نقص کارت کنکور در دانشگاه سمنان

باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۱ از امروز هفتم تیر در دانشگاه سمنان فعال است.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت : باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه واقع و از روز سه شنبه ۷ تیر صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ فعال است.

کارت های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۵ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

پرویز ملک زاده با اشاره به برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۱ با رقابت چهار هزار و ۵۰۰ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۱ در نوبت صبح روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه، هشتم، نهم، دهم، و یازدهم تیر در نوبت صبح و در دانشکده‌های مهندسی برق و کامپیوتر، مهندسی عمران و پردیس علوم پایه برگزار می‌شود.

ملک زاده می گوید: داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه ۸ تیر، گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنج شنبه ۹ تیر، گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۱۰ تیر و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه ۱۱ تیر در بزرگترین ماراتن علمی کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار