عوامل تخلف و ترک فعل در برج خلیج فارس قزوین به شدت مجازات می‌شوند

بازرس کل قضایی استان قزوین گفت:با هر مرجعی که به هر طریقی اعم از ترک فعل و ارتکاب تخلفات و جرائم باعث بروز نارسایی‌ها و مشکلات در برج خلیج فارس شهر قزوین شده‌است، طبق قانون به شدت برخورد خواهد شد.

 عبدالله آقاعلیخانی در بازدید از برج خلیج فارس شهر قزوین به منظور بررسی میدانی جوانب و مشکلات مطرح نسبت به برج خلیج فارس و نیز جهت اخذ توضیح از مسئولان شهری و شهرسازی، گفت: در چنین مسائلی متولیان امر باید پیشگیرانه عمل کنند و اجازه ورود خسارت و آسیب به مردم را ندهند.

در تصمیمات کارگروه مربوط به رسیدگی بر وضعیت ساختمان‌های ناایمن استان باید به منافع و حقوق بهره برداران این برج توجه کرد و از طرفی نیز اصلاح نواقص ایمنی برج مذکور باید تسریع شود.

تصمیمات مدیران استان در اینگونه موارد باید به دور از هرگونه شتاب زدگی باشد و متولیان نظارت بر ساختمان‌ها و سازه‌های شهری باید با تشکیل کارگروهی واحد، در امر پیگیری اصلاح نواقص ایمنی و فنی ساختمان‌های نا ایمن تسامح و تعلل نورزیده و از موازی کاری اجتناب کنند.

آقاعلیخانی در ادامه با حضور در بین کسبه‌های مستقر در این برج به آن‌ها اطمینان خاطر داد که هرگونه پیگیری نهاد نظارتی متبوع خود در چارچوب ضوابط و با محوریت تقلیل یا تحمیل نکردن ضرر و زیان به کسب و کار‌های این برج صورت خواهد پذیرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.