سفر تماشاخانه‌های سیار کانون به استان قزوین

کاروان تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری همزمان با اعیاد سعید قربان و غدیر با اجرای برنامه‌های شاد، مهمان کودکان و نوجوانان قزوینی می شود.

سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت:  به مناسبت عید قربان و عید سعید غدیر در استان قزوین، نمایش سیار، مسابقه و قصه گویی ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

واحد هنر‌های نمایشی کانون قزوین در قالب گروه پنجم کشور از ۲۵ تا ۲۸ تیر ماه با استفاده از یک گروه بومی و کامیونت نمایش سیار استان، نمایش «هیس ما یک نقشه داریم» به کارگردانی مرجان مسگری را در ۶ نوبت به روی صحنه می‌برد.

از همه کودکان و نوجوانان استان برای حضور در این برنامه‌ها دعوت می‌کنیم و برخورداری بچه‌های مناطق کمتر برخوردار از این طرح از اولویت‌های انتخاب محل اجرا در استان قزوین است.

ایجاد نشاط اجتماعی و پربارسازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از مهمترین اهداف ویژه برنامه سراسری عید تا عید با نمایش فیلم و تئاتر در شهر‌ها و روستا‌های ایران است که در این برنامه در استان از همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، بسیج ادارات و نواحی شهرستان و بنیادغدیر استان هم استفاه می‌کنیم.

برنامه تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری در سطح کشور با اجرای فعالیت‌های متنوع شامل قصه‌گویی، معرفی کتاب، اجرای نمایش، پخش فیلم‌های سینمایی و انیمیشن، مسابقه و سرگرمی برای اجرا بر روی پنج دستگاه تماشاخانه سیار و با همکاری و همراهی نهاد‌های مختلف در استان‌های کشور که اهداف مشترکی در حوزه تعلیم و تربیت دارند، انجام خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته نمایش «هیس ما یک نقشه داریم» ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه ۲۵ تیر ماه در مسجد چهارده معصوم محله هادی آباد، ۲۶ تیر بوستان رز در منطقه مشعل دار، ۲۷ تیر برج‌های کسری در منطقه پونک و ۲۸ تیر ماه در ناحیه شهری مهرگان اجرا می‌شود.

نویسنده و شاعر نمایش «هیس ما یک نقشه داریم» مهدی مردانی است و مرجان مسگری، سحر نجفی، زهرا کریمی و فریناز شیرخانی به عنوان بازیگر در آن حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار