معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه:

فعالیت‌های خوبی در مرز ماهیرود انجام شده است

صفری گفت: در سایت مرزی ماهیرود آنچه مشاهده کردیم مدیریتی خوب، منظم و دقیق همراه با سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بود.

صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت:برای منطقه ویژه اقتصادی در مرز ماهیرود زحمات زیادی کشیده است ، در بازدیدی که از مرز ماهیرود در خراسان جنوبی داشتیم آنچه مشاهده شد اقدامات بسیار منظم توسط بخش خصوصی بود که جا دارد از زحمات مدیران منطقه ویژه اقتصادی قدردانی کنم.

او گفت: علاوه بر اینکه سرمایه گذار بخش خصوصی در مرز ماهیرود در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند بسیار منظم و دقیق برنامه‌ریزی شده بود با مدیریت خوب توانسته بود در مرز اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

صفری گفت: گاهی در بازدید‌هایی که انجام می‌شود محیط اطراف آن طور که باید مرتب و تمیز نیست حتی این مورد در دستگاه‌های دولتی هم دیده می‌شود، اما آن چه در مرز ماهیرود مشاهده کردیم این بود که حتی یک بوته هم در محیط پیرامون سایت مرزی نبود همه چیز مرتب و منظم بود.

معاون دیپلماسی، اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: صدور خدمات مهندسی برای ما مهم است چرا که باعث چرخش ایجاد شغل می‌شود ، یکی از مشکلات که همیشه در بحث صادرات و مبادلات مطرح می‌شود در قالب انتقال پول است که در این راستا برای کشور پاکستان از یکی دو ماه گذشته تهاتر را راه انداختیم و همه این‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی است.

او گفت: خود را موظف می‌دانیم که طبق شعار سال صادرات دانش بنیانی مدنظر باشد که اگر روی موضوعات دانش‌بنیان کار کنیم بسیاری از موضوعات استراتژیک برطرف می‌شود.

صفری گفت: باید دربازارچه‌ها کار کنیم و معتقدیم باید در تمامی نقاط مرزی ایکس ری نصب شود.

معاون دیپلماسی، اقتصادی وزارت امور خارجه  گفت: در این دولت کار‌های زیادی برای صادرات انجام شده است اظهار داشت: در حال حاضر ارتباطات ما با همسایه‌ها بسیار خوب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.