آیین افتتاحیه مسابقات ملی جام پرچم در کاشان برگزار شد

آیین افتتاحیه نخستین دوره مینی فوتبال روستایی و بازی‌های بومی محلی سراسر کشور جام پرچم با رونمایی پیراهن نمادین این مسابقات در کاشان برگزار شد.

فرماندار ویژه کاشان در آیین افتتاحیه نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری کشور در شهرستان کاشان گفت: ثمره توجه به مناطق روستایی و ورزش در روستا‌های شهرستان، مهاجرت معکوس از شهر به روستا خواهد بود.

او با تاکید بر نیاز جامعه به احساس شادابی و نشاط افزود: احساس شادی و نشاط اجتماعی با توسعه ورزش برکات زیادی از جمله کاهش معضلات اجتماعی را دارد.

به گفته او، کاشان در تعداد تیم ورزشی رتبه اول استان اصفهان را دارد همانطور که همواره ورزشکاران کاشانی همیشه با پشتکار و تلاش خود در سطح ملی می‌درخشند و موجب افتخار کاشان می‌شوند.

رقابت ۳۲۳ تیم از کاشان

رئیس هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان نیز اظهار داشت: ۳۰ هزار تیم فوتبال بانوان و آقایان در کل کشور در جام پرچم ثبت نام کردند که هزار و ۴۱ تیم از این تعداد در استان اصفهان و ۳۲۳ تیم از شهرستان کاشان رقابت می‌کنند.

سیدعلی افراشی افزود: ۳۲۳ تیم در کاشان شامل ۱۹۹ تیم در بخش آقایان و ۱۲۴ تیم در بخش بانوان از ۴۴ روستای این شهرستان در جام پرجم رقابت می‌کنند.

او تصریح کرد: ۱۲۳ تیم از بخش برزک شامل ۶۸ تیم آقایان و ۵۵ تیم بانوان، ۹۳ تیم از بخش نیاسر شامل ۶۲ تیم آقایان و ۳۱ تیم بانوان، ۴۵ تیم از بخش مرکزی شامل ۲۲ تیم آقایان و ۱۴ تیم بانوان و ۶۲ تیم از بخش قمصرب با ۳۸ تیم آقایان و۲۴ تیم بانوان در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم ۱۴۰۱ شرکت می‌کنند.

به گفته او، روستای آزران از بخش برزک با داشتن ۵۱ تیم شامل ۲۵ تیم در بخش آقایان و ۲۶ تیم در بخش بانوان بیشترین شرکت کننده را در شهرستان کاشان دارد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کاشان یادآور شد: چهار هزار دست لباس به بازیکنان شرکت کننده در جام پرچم اختصاص داده می‌شود که سهم هر تیم یک دست لباس و یک توپ فوتبال است.

افراشی گفت: مسابقات جام پرچم پس از تاسوعا و عاشورای حسینی ابتدا در روستا‌ها آغاز و منتخبان در بخش، رقابت خواهند کرد تا پس از آن نیز منتخبان در شهرستان، استان و کشور با همدیگر رقابت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.