انعکاس عزاداری‌های حسینی مردم استان در دهه اول محرم از شبکه قزوین

سیمای مرکز قزوین عزاداری‌های حسینی را در دهه اول محرم در شبکه‌های سراسری و استانی منعکس می‌کند.

 علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: طبق جدول زمانبدی صورت گرفته، سیمای مرکز قزوین از اول محرم عزاداری های، تجمع بزرگ عزاداران، گردهمایی احلی من العسل، شیرخوارگان حسینی، نماز ظهر عاشورا، تجمع شام غریبان و اجتماع عظیم عزاداران حسینی را در نقاط مختلف استان همچون: قزوین، مهرگان، اسفرورین، محمود آباد نمونه، ضیاء آباد، دانسفهان، الوند، بوئین زهرا، اقبالیه، تاکستان، محمدیه آوج، شهرستانک، خاکعلی، فارسجین و ... بصورت زنده در شبکه قزوین و شبکه‌های سراسری منعکس می‌کند.

رحیمی اضافه کرد: استقبال پرشور، حضور حداکثری و اهتمام مردم استان برای برگزاری عزاداری‌های پر شور و بی پیرایه در دهه اول محرم موجب شد تا شبکه قزوین از این فرصت برای انعکاس این شور و حال و عزاداری‌ها در شبکه‌های سراسری بهره ببرد که در این راستا سینه زنی و نوحه خوانی عاشقان ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در نقاط مختلف استان بصورت زنده در شبکه‌های سراسری و استانی منعکس می‌شود.

وی همچنین از مردم شریف نقاط مختلف استان، مسئولان و مدیران استان و شهرستان‌ها و بخش‌ها که با صدا و سیمای مرکز قزوین در پخش برنامه‌های زنده عزاداری همکاری کردند تشکر و قدردانی نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.