دادستان بوشهر:

مالک ۱۱ کانتینر بلاتکلیف رها شده در بندر بوشهر پیدا شد

دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر گفت:از مجموع ۳۰ کانتینر بلاتکلیف رها شده در انبارهای این بندر مالک اسمی ۱۱ کانتینر از این شمار مشخص شده است.

علی حسن‌پور دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر گفت:با توجه به گذشت مدت زمان طولانی از ورود این کانتینرها به اداره بندر بوشهر و مراجعه نکردن مالکان به منظور تعیین تکلیف آنها این کالاها به عنوان اموال اعراض شده تلقی خواهد شد.

حسن پور اضافه کرد: در همین راستا این کالاها به ستاد اجرایی فرمان امام تحویل می شود تا پیگیری های قانونی برای تملک آن از طریق دادگاه اصل ۴۹قانون اساسی به عمل آید.

وی گفت: این کالاها شامل لوازم خانگی و وسایل دیگری است و یکی از کانتینرها که حاوی برنج است به لحاظ گذشت زمان قابلیت مصرف نداشته و می بایست امحا شود.

دادستان بوشهر تاکید کرد: تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در انبارها یکی از موضوع های مهم است که با جدیت دنبال و پیگیری می‌شود.

محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز گذشته در جریان عملیات فک پلمب ۳۰ دستگاه کانتینر کالای بدون صاحب در انبار این بندر با دستور رییس قوه قضاییه گفته بود: علت ثبت نشدن اطلاعات این کانتینرها و کالاهای موجود در آنها در سامانه الکترونیکی ثبت کانتینری و کالای عمومی را از قلم افتادن آنها در هنگام انتقال اطلاعات دستی و کاغذی به سامانه الکترونیکی و یا حذف شدن اطلاعات آنها در جریان حمله سایبری ۲ سال پیش به سامانه های بندری این استان اعلام کرد.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه ۶ مرداد ماه جاری در سفر یک روزه به استان بوشهر و بازدید از انبارهای منطقه ویژه اقتصادی، اموال تملیکی و اداره بندر بوشهر با مشاهده ۳۰ کانتینر پلمب شده برضرورت تعیین تکلیف این کانتینرها تاکید کرد در همین راستا روز گذشته چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه در اداره بندر و دریانوردی بوشهر طبق قانون نسبت به فک پلمپ این کانتینرها اقدام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
یه دونه از کانتنر های لواز م خانگی را بدین من ، جبران می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
یخچالهای ساید سامسونگش معلومه کجا میره
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته
۱۴:۰۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
چرا گذاشتید این همه سرمایه نیست ونابود بشه ؟ چرا بصورت رایگان ندادید به مردم ؟