برگزاری ۱۲عنوان برنامه به مناسبت سالروز ورود آزادگان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از برگزاری ۱۲ عنوان برنامه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی خبر داد

مجید صفدریان گفت: عزت، عظمت و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و رشادت‌های مثال زدنی ایثارگران و آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

او گفت: دیدار و دلجویی از آزادگان شهرستان‌های استان با حضور نماینده، ولی فقیه، استاندار، مسئولان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و مدیران استانی و شهرستانی در قالب طرح «سپاس» از برنامه‌های شاخص در این ایام است.

۲۶ مرداد ۱۳۶۹ روز ورود نخستین گروه آزادگان سرافراز به میهن است.    

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مراسم الماس‌های درخشان، تمجید و تجلیل از آزادگان در شهرستان‌های خبر داد و گفت: عطر افشانی و گلباران گلزار شهدای غریب اسارت و آزادگان متوفی در دستور کار قرار دارد.

برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، سخنرانی آزادگان سرافراز قبل از خطبه‌های نمازجمعه در شهرستان‌ها و نشست صمیمی با تعدادی از آزادگان در صداو سیمای مرکز همدان به مناسبت سالروز ورود آزادگان از دیگر برنامه های  پیش بینی شده است.

صفدریان گفت: مصاحبه رادیویی صدای مرکز همدان با روسای بنیاد شهرستان ها، انعکاس اخبار و رویداد‌های این ایام از مطبوعات محلی ، صدا و سیما، فضای مجازی و سایت تخصصی نوید شاهد پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.