مانع های پل قدیم در خرمشهر دوباره نصب می شوند

مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر گفت : مانع های آسیب دیده پل قدیم که موجب نا ایمنی این پل شده بود پس از تعمیر دوباره نصب می شوند.

نیما رحیم پور مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر گفت :با توجه به فرسودگی پل قدیم این شهرستان و به منظور جلوگیری از عبور خودروهای سنگین از روی آن مانع های آسیب دیده پس از تعمیر دوباره نصب می شوند.

پیشتر شهرداری خرمشهر بارها اقدام به قرار دادن مانع های ترافیکی به منظور جلوگیری از ریزش پل و وخامت استحکام آن شده بود اما عبور مداوم خودروهای سنگین از آن همواره منجر به آسیب دیدن و کنده شدن مانع ها از روی پل قدیم این شهر شده است.

به گفته او کنترل تردد خودروهای سنگین از جمله اتوبوس ها از روی این پل نیازمند استقرار موقت راهنمایی و رانندگی است تا از بروز حادثه ای ناگوار جلوگیری شود.


بیشتر بخوانید

گذر خطر آفرین زائران حسینی از پل ناایمن خرمشهر


مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر گفت : همچنان در انتظار اعلام نظر نهایی مشاور پروژه مقاوم سازی پل آزادی خرمشهر هستیم و ۲۴ شهریور امسال مهلت سه ماهه او برای اعلام چگونگی این فرآیند به پایان می رسد.

همزمان با تردد زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه عبور اتوبوس ها و خودروهای سنگین نیز از روی این پل افزایش یافته و این مسئله آژیر خطر را با توجه به فرسودگی پایه ها و درزهای انبساطی آن روشن کرده است.

پل آزادی خرمشهر ثبت میراث فرهنگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.