جنگ نرم، روش دشمن برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران، هدف دشمن از راه اندازی جنگ نرم در کشور است.

سردار حسن حکمتیان در همایش تجلیل از ۱۳۰ رزمنده خط مقدم جبهه در ۸ سال دفاع مقدس که در یاسوج برگزار شد، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی وقتی به ناتوانی خود در جنگ سخت و به زاد درآوردن نظام پی بردند، مسیر خود را تغییر دادند و جنگ نرم خود را در قالب‌های تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، قتل عام فرهنگی و اخیراً جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای را آغاز کردند.

او با بیان اینکه بدخواهان ایران با تحریک فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلف، جنگ روانی را به ما تحمیل می‌کنند، افزود: دشمنان باید بدانند که ملت ما بیدار است و با ولایت مداری و بصیرت نقشه‌های آن‌ها را همانند قبل نقش بر آب می‌کنند.

سردار حکمتیان ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند تا با توطئه و دسیسه، امنیت این مرز و بوم را خدشه‌دار کند، اما ملت همیشه بیدار ایران اسلامی، دست از دفاع برنمی دارند، زیرا با شهدا و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس هم قسم شده ایم که تا پای جان از ارزش‌های والای آن‌ها دفاع کنیم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: شهدا و ایثارگران جلوه‌های متنوع این دنیا را رها کردند و محو جمال حق و حقیقت شدند، تا از خاک به افلاک برسند و آنچه امروز بیش از هر روز دیگری به نیاز داریم، وحدت و همدلی است.

شهرام مهدوی مطلق، فرماندار بویراحمد در این همایش گفت: رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره)، معنویت و وحدت از عناصر اصلی پیروزی ما در دوران دفاع مقدس بود.

او دفاع مقدس را بخشی از زندگی انقلابی ما دانست و ادامه داد: تبیین و بازگوکردن آن برای نسل جدید، آن‌ها را با فتنه‌ها و زوایای پنهان و آشکار دشمنان اسلام و انقلاب آگاه می‌سازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.