فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

دشمن درصدد تضعیف اصل نظام است

سردار زارع کمالی گفت: حجاب و پوشش مسئله اصلی اغتشاش نیست، بلکه دشمن درصدد تضعیف اصل نظام است.

سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در اولین یادواره شهدای فتنه سال ۱۴۰۱ که در حسینیه عسگریه قرارگاه بقیه الله (عج) یزد برگزار شد، هدف اصلی دشمن از ایجاد اغتشاش و ناامنی به بهانه مسئله حجاب و بی حجابی را تضعیف نظام و تمدن نوین اسلامی عنوان کرد.

او با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب افزود: استقلال، ایستادگی، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران سبب نارضایتی و ناراحتی دشمنان شده است.

فرمانده سپاه الغدیر تمدن نوین اسلامی را زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواند و تصریح کرد: مادران و زنان نقش بسیار مهمی در تربیت فرزندان به عنوان الگو‌های نظام و بالا بردن سطح ارزش جامعه خصوصا ارزش زن، حجاب، علم، فرهنگ، دین، بنیان خانواده و تمدن اسلامی برعهده دارند.

زارع کمالی مهمترین ویژگی‌های شهدا را عمار بودن توصیف کرد و ادامه داد: بصیرت و بینش و شناخت رهبر یکی از مهمترین ویژگی‌ها به شمار می‌آید. یکی از مهمترین وظیفه ما نیز جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی است.

او اطاعت از استکبار را به معنای تضعیف نظام و بنیان خانواده و از بین بردن ارزش‌های انسانی عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان به بهانه‌های واهی درصدد تضعیف حجاب و فرهنگ و دین هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار