برگزاری جشنواره ورزش‌های بومی و محلی مادران و دختران در روستای شلیل

به مناسبت هفته تربیت بدنی جشنواره ورزش‌های بومی و محلی مادران و دختران در روستای شلیل منطقه میانکوه برگزار شد.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، همزمان باهفته تربیت بدنی و به منظور اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش‌و‌پرورش، مبنی بر ایجاد روحیه شادابی و نشاط و هم افزایی روابط مادران و دختران، جشنواره ورزش‌های بومی محلی مادران و دختران در روستای شلیل برگزار شد.

مشاور امور بانوان و خانواده مدیرکل آموزش‌و‌پرورش گفت: شعار هفته تربیت بدنی امسال «ورزش، حال خوب و ایران قوی» است و ما امروز برای داشتن حال خوب نیاز به سلامتی داریم و گام اول در سلامتی ورزش است.


بیشتر بخوانید


مهوش خیبری ادامه داد: امروز دغدغه والدین و مجموعه تعلیم و تربیت فرزندان و یا همان دانش آموزان هستند که با مشارکت والدین مسیر تعلیم و تربیت تسهیل خواهد شد.

وی افزود: امروز دختران ما با پاسداشت آیین‌ها وارزش‌ها درراستای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارند و تلاش ما به عنوان خادمین ایشان در حوزه تعلیم و تربیت نیز کمک به رشد و اعتلای دختران ایران اسلامی است.

گفتنی است، اجرای سرود، رژه تیم‌های ورزشی دانش‌آموزان و اجرای مسابقات ورزشی در رشته‌های طناب‌کشی، هفت‌سنگ و داژبال و ... از بخش‌های این آیین بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار