آغاز ساخت پایگاه اورژانس در اراک از سوی پدر شهید یحیایی

پدر شهید یحیایی ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ را در زمین ۵۴۵ متر مربعی آغاز کرده است.

پدر شهید یحیایی در راستای خدمت به مردم پایگاه خیرساز اورژانس ۱۱۵ زنده یاد " حاجیه خانم کبری یحیایی مادر شهید رضا یحیایی" را در زمین ۵۴۵ متر مربعی آغاز کرده است.

حاج جعفر یحیایی پدر شهید رضا یحیایی خیر سازنده این پایگاه گفت: با توجه به جلساتی که با مجمع خیرین اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی داشتم تصمیم بر این گرفتم که یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره مرحومه همسرم در سطح کلانشهر اراک تاسیس کنم.

یحیایی افزود: با عنایت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی و مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان و کمک‌های شهردار محترم کلانشهر اراک توانستم زمینی را به مساحت حدودی ۵۴۵ متر مربع در انتهای بلوار میرزای شیرازی تهیه و عملیات ساخت این پایگاه را آغاز کنم.

ایران نژاد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک هم در این خصوص گفت: با توجه به ازدحام جمعیتی در این نقطه از شهر و همچنین دسترسی آن به کمربند شمالی شهر اراک کمبود یک پایگاه اورژانس در این منطقه احساس میشد.

ایران نژاد افزود: به لطف خداوند و همت این خیر بزرگوار و پدر والامقام شهید رضا یحیایی عملیات ساخت این پایگاه آغاز شد و انشاالله در آینده نزدیک شاهد افتتاح این پایگاه خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.