پیشرفت ۴۰ درصدی قطعه اول طرح مسکن ملی در نهاوند

رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: طرح مسکن ملی نهاوند در ۱۴ بلوک در حال ساخت است و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علیرضا نثاری گفت: درقطعه اول طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند ۳۶۵ واحد برای متقاصیان از قبل شناسایی شده و ثبت نام کرده در سامانه در حال ساخت است.

او گفت: طرح مسکن ملی نهاوند در ۱۴ بلوک ۶ و ۷ طبقه در شهرک شهید حیدری قرار دارد و پیشرفت فیزیکی طرح به صورت میانگین ۴۰ درصد است.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند با بیان اینکه پیشرفت اجرای اسکلت این طرح بیش از ۸۰ درصد است گفت: این طرح متقاصی محور است و روند پیشرفت کار بستگی به آورده متقاضیان است.

نثاری گفت: با حضور مستمر ناظران بر روند اجرای پروژه و مراحل مختلف بتن ریزی، سقف زنی، اسکلت سازی و دیگر مراحل نظارت مداوم می‌شود.
رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: در فاز دوم طرح نهصت ملی تولید مسکن در شهرستان ۱۶۰۰ نفر واجد شرایط داریم که رایزنی‌هایی با اداره راه و شهرسازی شهرستان و استان برای تامین زمین انجام داده ایم.

نثاری گفت: تامین زمین این طرح با راه و شهرسازی است که مقداری زمین تامین شده، ولی کافی نیست و امیدواریم این زمین‌ها مشخص شود تا تحت عنوان گروه‌های ساخت این زمین‌ها به متقاصیان تحویل داده شود.

او گفت: از کسانی که در قطعه اول و به صورت سامانه‌ای واحدی برای آن‌ها تعریف شده درخواست داریم به موقع مبالغ خواسته شده را واریز کنند تا پیشرفت طرح به تاخیر نیفتد.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: بیش از ۸۵۰۰ نفر در نهاوند متقاضی دریافت مسکن در قالب طرح جهش ملی مسکن هستند که پس از پالایش متقاضیان واجد شرایط مشخص می‌شوند.

برچسب ها: مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.