بصیرت مردم توطئه دشمن را خنثی می‌کند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی راهبرد دشمن برای ضربه زدن به کشور بوده و راه مقابله با آن افزایش بصیرت بین اقشار مختلف مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی  در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: امروزه بالاترین معروف، حفظ نظام اسلامی است و در این راستا رسالتی خطیر بر دوش همگان می‌باشد.

وی گفت: دشمن برای ضربه زدن به اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف توطئه‌هایی دارد که راه مقابله با آن بصیرت است همچنین باید از ظرفیت امر به معروف در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی، ایرانی و سلامت اخلاقی و اجتماعی استفاده کرد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به جوانی جمعیت تصریح کرد: تکثیر نسل، فرزندآوری و تربیت نسل جوان انقلابی در جامعه امروز مساله مهمی است که باید با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی، نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: رونق دادن به اشتغال و رفع بیکاری، استقرار عدالت قضایی و اقتصادی، پیاده کردن اخلاق اسلامی و گسترش علم و فناوری، شایسته سالاری، نفی‌تبعیض و توصیه‌های فراقانونی از دیگر مصادیق معروف در جامعه می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.