نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد:

لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن خطری برای حیثیت سازمان ملل است

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نشست این سازمان بیانیه‌ای در محکومیت پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن قرائت کرد.

امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نشست شورای اجتماعی و اقتصادی این سازمان درخصوص لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن گفت: ما امروز شاهد برهان دیگری از سیاست‌های خصمانه آمریکا در قبال مردم ایران هستیم. آمریکا و متحدانش در تحت لوای دفاع از زنان ایران این مسئله را سیاسی کرده‌اند. ایالات متحده و شرکایش بار‌ها تلاش کرده‌اند دولت‌های مشروعی را ابزار‌های آشکار سرنگون کنند و اگر ناموفق بودند، تلاش می‌کردند از طریق کودتا دولت‌های مشروع را سرنگون و دولت‌های دست‌نشانده خود را به روی کار بیاورند. آن‌ها حتی گاهی وقت‌ها دانشمندان ما را ترور کردند.

وی ادامه داد:، چون ما تسلیم سیاست‌های مستکبرانه آن‌ها نشدیم، از سیاست‌های فشار حداکثری و تحریم‌های ظالمانه خود استفاده کردند و دسترسی ما به دارو‌ها رو مختل کردند. اگر این روش‌ها به نتیجه نرسند، تلاش می‌کنند که ما را از نهاد‌ها اخراج کنند. این سیاستی بوده که آن‌ها سال‌ها دنبال می‌کردند و در تلاش بودند تا جلوی پیشرفت ما ازجمله پیشرفت زنان و دختران‌مان را بگیرند.

ایروانی بیان کرد: این مسئله واضح است. ایران در یک انتخابات دموکراتیک با بیش از ۴۰ رای از پنجاه و چندی رای یکی از اعضای کمیسیون جایگاه زنان شده است. تقاضای آمریکا تماما غیرقانونی است و همانطور که شورا می‌داند، چنین چیزی در تاریخ سابقه نداشته است که بدون هیچ دلیلی، یکی از اعضا را از این نهاد حذف کنند. حتی در چارچوب رویه کاری شورا نیز نمی‌توان از این تقاضا حمایت کرد. اینکه یک عضو بخواهد از عضو دیگری انتقام بگیرد و براساس ادعا‌های بی‌پایه و اساس، یک عضو را انتخاب شده را از کمیسیون حذف کند، خلاف منشور سازمان ملل و قانون بین‌الملل است.

سفیر ایران در سازمان ملل اظهار کرد: آمریکا چنین اقدام غیرقانونی را علیه ایران در پیش گرفته - که بخشی از سیاست دیرپایه و خصمانه این کشور علیه مردم ایران است - خطری علیه حیثیت سیستم سازمان ملل متحد، روح منشور این سازمان و حق حاکمیت کشور‌های عضو محسوب می‌شود. این رویه‌ای خطرناک با پیامد‌های خطرناک رقم خواهد زد. این یک مثال روشن دیگر از دموکراسی آمریکا است. آمریکا پیوسته از ارزش‌هایی همانند حقوق بشر سوءاستفاده می‌کند تا به اهداف نامشروع سیاسی خود برسد و از پلتفرم سازمان ملل و منابع آن برای پیشروی به سوی این هدف بهره می‌برد.

این مقام ارشد کشورمان افزود: این قطعنامه اشاره‌ای به درد و رنج مردم فلسطین که تحت اشغال اسرائیل هستند اشاره‌ای نمی‌کند و این خود نشان‌دهنده این است که این رویکرد تا چه میزان ریاکارانه می‌باشد. با اینکه فلسطین و درد و رنج آنجا در دستورکار شورای اجتماعی و اقتصادی شورا قرار دارد، آمریکا در قبال آن سکوت کرده است. آمریکا شاهد بوده که جامعه زنان ایران با پویایی در زندگی اجتماعی و سیاسی کشور فعالیت می‌کند. ما می‌خواهیم بپرسیم که ما عضو کمیسیون مقام زن هستیم یا نه؟ زنان و دختران ایرانی در بسیاری از مجامع بین‌المللی نقش فعال دارند. کشور‌های عضو باید هرگونه اقدامی که به خروج دموکراتیک رای‌گیری در این نهاد‌ها ضربه بزند، را محکوم کنند. جمهوری اسلامی ایران قویا پیش‌نویس این قطعنامه را رد و آن را محکوم می‌کند و محترمانه از کشور‌ها تقاضا می‌کند تا علیه آن رای بدهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۱ دی ۱۴۰۱
۱۴:۲۲۰۱ دی ۱۴۰۱
در پاسخ به شبکه اینترنشنال سگ دست نشانده آل سعود
حکم اعدام رژیم آل سعود برای هفت جوان عربستانی دیگر هفت جوان عربستانی به سبب اتهاماتی که قبل از سن قانونی به آن‌ها زده شده است در معرض تهدید به اعدام هستند. پس مدعیان حقوق بشر جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۱ دی ۱۴۰۱
حکم اعدام رژیم آل سعود برای هفت جوان عربستانی دیگر
هفت جوان عربستانی به سبب اتهاماتی که قبل از سن قانونی به آن‌ها زده شده است در معرض تهدید به اعدام هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
سازمان ملل یک اسم جعلی است اسم واقعی این سازمان کشورهای دارای حق وتو است خط وتو وجود تبعیض را نشان می دهد احمقانه است که تصور کنیم سازمان ملل بتواند به دولت امریکا در مورد نقض حقوق زنان فشار وارد کند چون امریکا بیش از ۸۵ درصد پول سازمان ملل را تامین می کند حقوق اعضای این سازمان را امریکا و چند کشور اروپایی تامین می کنند رئیس بزرگ سازمان ملل ، دولت امریکا است کارمند هرگز در مقابل رئیسش نمی ایستد کسانی را که دولت امریکا برای ۹۸ کشور تعیین کرده است به عنوان نوکران امریکا بر علیه ایران رای دادند چیز عجیبی نیست انها اختیاری از خودشان ندارند کارمند باید به حرف رئیسش گوش کند وگرنه اخراج می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
وزیر خارجه سابق فرانسه متهم به همکاری با شرکت تسلیحاتی سعودی‌ شد
خبرها حاکی از این است که وزیر خارجه سابق فرانسه با شرکت تسلیحاتی سعودی همکاری داشته است. این وزیر سابق اما، هر گونه اقدام در این زمینه را تکذیب می‌کند.
تاریخ: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
سایت فرانسوی «اینتلیجنس آنلاین» (Intelligence Online) گزارش داده که «ژان ایو لودریان»، وزیر خارجه سابق فرانسه، به زودی مشاور بخش دفاعی عربستان خواهد شد. بر اساس این گزارش «لودریان» که از ماه مه ۲۰۲۲ میلادی (اردیبهشت 1401) از دنیای سیاست کناره‌گیری کرده است به زودی به عنوان مشاور در شرکت صنایع دفاعی عربستان موسوم به «Scopa Defense» فعالیت خواهد کرد. البته آن‌طور که ایسنا نوشته، لودریان در تلگرام خود بعد از انتشار این خبر فوراً آن را تکذیب کرده است.
اسکوپا شرکت مهم و فعال در زمینه دفاعی در عربستان است که متعلق به مجموعه «Ajlan & Bros» است. این شرکت در مارس ۲۰۲۲ (اسفند 1400) میلادی تأسیس شد و از طریق ایجاد صنایع بومی نظامی و نو‌سازی نیروهای مسلح عربستان و رسیدن به بازارهای دفاعی و امنیتی جهان با همکاری شرکت‌های بزرگ بین‌المللی، نقشی مستقیم در چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان ایفا می‌کند.
۲۳ سال حبس برای شخصیت دانشگاهی عربستانی
خبر دیگر از عربستان آن‌که دادگاه رژیم سعودی «خالد العجیمی» شخصیت دانشگاهی عربستانی را که به دلیل انتقاد از مقامات سعودی بازداشت شده بود، به 23 سال زندان محکوم کرد. به گزارش تسنیم، حساب کاربری «بازداشت شدگان آزادی بیان» که مربوط به پیگیری امور زندانیان آزادی بیان در عربستان است، در توئیتر خود نوشت: «حکم 23 سال حبس علیه خالد العجیمی پس از دستگیری مجدد وی در نوامبر 2021 (آبان 1400) صادر شد.»
العجیمی از جمله دانشگاهیان، وعاظ، فعالان و مدافعان حقوق بشر است. از زمانی که «محمد بن سلمان»، ولی‌عهد سودایی سعودی، در سال 2017 سمت فعلی‌اش را رسماً بر عهده گرفت، موج گسترده‌ای از دستگیری‌ها را آغاز کرد که شامل بسیاری از فعالان حقوق بشر، روزنامه نگاران، تجار و واعظان می‌شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل نقض آشکار حقوق بشر است
جالب است که ناقضان واقعی حقوق بشر در کشورهای به ظاهر پیشرفته چشمان خودشان را بر واقعیت های پیشرفت ایران بستند و بدون اینکه اطلاعی از قوانین پیشرفته ایران در حوزه زنان داشته باشند دست به چنین اقداماتی می زنند.
با این اقدام اعتبار سازمان ملل و نهادهای به ظاهر حقوق بشر زیر سوال رفت و از آنها اعتبارزدایی و حیثیت زدایی شد؛ این بدعت خطرناک باعث بی اعتمادی زنان و دختران ایرانی و آزاده جهان خواهد شد.
کشورهایی که این کار را کردند باید بدانند که از این به بعد زنان ایرانی فرزندانشان را با برائت از آمریکایی ها با شدت بیشتری تربیت خواهند کرد و مطمئن باشند که نسل آینده مسلمانان و ایرانیان این موضوع را هرگز از یاد نخواهند برد.
جالب است که ناقضان واقعی حقوق بشر در کشورهای به ظاهر پیشرفته چشمان خودشان را بر واقعیت های پیشرفت ایران بستند و بدون اینکه اطلاعی از قوانین پیشرفته ایران در حوزه زنان داشته باشند دست به چنین اقداماتی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
سوال اینجاست چرا تاکنون وضعیت وخیم حقوق و جایگاه زنان در فرانسه درشورای کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل بررسی و رسیدگی نمی شود؟ پس مدعیان حقوق بشر جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
وضعیت وخیم حقوق و جایگاه زنان در فرانسه/ سران بی فرانسه ولی هر روز در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند ولی متاسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس سکوت کردند و سکوت می کنند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی هم نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
شهادت 150 فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال 2022 تاکنون پس حقوق بشر قانون جنگل آمریکایی کجاست.
شهادت 150 فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال 2022 تاکنون پس حقوق بشر قانون جنگل اروپایی کجاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
این کشور‌ها که دارای سابقه سیاهی در نقض حقوق بشر هستند چگونه به خودشان حق می‌دهند خودشان را مدعی و مدافع حقوق بشر نشان دهند چه طور به خودشان حق می‌دهند در عین حالی که زنان، کودکان و مردان کرد ما را در سردشت با تجهیز رژیم متجاوز صدام به سلاح‌های شیمیایی بمباران کرده است اکنون دم از حقوق زنان کرد ما بزنند نفاق آن‌ها آشکار است این نفاق شرم‌آور است، اما آن‌ها انجام می‌دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که تنظیم‌کنندگان قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد حق صلاحیت دفاع از حقوق بشر و هم حقوق زنان را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار تهدیدی برای منطقه و جهان به‌ شمار می‌رود.
اروپا جنایتکار تهدیدی برای منطقه و جهان به‌ شمار می‌رود.
اسرائیل جنایتکار تهدیدی برای منطقه و جهان به‌ شمار می‌رود.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
سوال اینجاست که سوریه از سال 2011 تاکنون علیه آمریکا جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و هم تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه ، اسرائیل و مزدورانشان از سازمان ملل خیانتکار و هم شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار بیش از هزاران بار اعتراض و شکایت کرده است ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون بررسی و رسیدگی نکرده اند، هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، از سال 2011 تاکنون خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
۱۶:۵۹۲۴ آذر ۱۴۰۱
ارتش آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار از سال 2003 تاکنون بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی در عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
1 - آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی ازسال 1359 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی، ناامنی درعراق، منطقه خاورمیانه و جهان هستند.
2 - آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی عامل اصلی جنگ درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند.
3 - آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند.
4 - تروریست های منطقه خاورمیانه، جهان، حامیانشان و سازمان های بین المللی برای ما یکی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
فهرست اقدامات تروریستی ۱۰۰ سال اخیر آمریکا
تولید، حمایت، همزیستی و مدیریت تروریسم براساس اسناد تاریخی یکی از وجوهات ممیزه سیاست خارجی آمریکا در روابط با ملل و دُوَل خارجی است. آنچه تاریخ در خود ثبت و مقامات آمریکایی به آن اذعان دارند مشخص می کند که منبع و مصدر تروریسم جایی غیر از منطقه خاورمیانه است.
همزمان با سالگرد هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناو جنگی آمریکا در آبهای خلیج فارس، دولت ین کشور در قالب سند راهبرد نظامی آمریکا در سال ۲۰۱۵، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم در جهان متهم کرد. مسئله ای که گرچه موجب تمسخر بسیاری از کارشناسان شد اما در کشاکش مذاکرات هسته ای پنج بعلاوه یک با ایران نشان داد آمریکایی ها به هیچ وجه بنای دوستی با هیچ دولت و ملتی جز از زاویه نگاه ارباب رعیتی ندارند و اساسا خوی استعماریشان اصلاح شدنی نیست.
انتشار این سند و ادعای جدید واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران در حوزه تروریسم موجب شد، کند و کاوی در تاریخ یکصد ساله روابط بین الملل و رفتارهای آمریکا در خصوص کشورهای دور و نزدیک این کشور داشته باشیم. کاوشی که نشان داد واشنگتن ید طولایی در بخش تولید ، صدور و مدیریت تروریسم سازمان یافته درجهان دارد.
با نگاهی به عملکرد دولت آمریکا حداقل از یک قرن پیش تا کنون شاهد آن هستیم که هر زمان اقدامات تروریستی دولت این کشور در سطح جهان افزایش بیشتری می یابد به همان میزان هم فعالیت سازمان ها و موسسات رسمی و وابسته آن (نظامی- سیاسی) برای متهم کردن کشورهای دیگر به حمایت از تروریسم گسترش می یابد.
جهان طی نیم قرن گذشته به دریافت نصیحت های دلسوزانه وایضا پدرانه! وسمت وسو دادن های آمریکا در زمینه های مربوط به دمکراسی و حقوق بشر عادت کرده بود که طی چند سال گذشته مبارزه با تروریسم هم به آن اضافه شده است.
به هر شکل از دیدگاه سیاستگذاران کاخ سفید، واشنگتن پیشروی کشورهای جهان در این چنین مسایلی محسوب می شود در حالیکه به اعتراف بسیاری از تحلیلگران بزرگ اگر آمریکا بخواهد خود را در یک مسئله در صف اول و پیشقراول تمامی کشورهای جهان بداند باید آنرا در سردمداری تروریسم جهانی جستجو کند.
این توصیف جمله ای شعاری یا نشات گرفته از یک رویکرد واکنشی نیست بلکه تحلیلی است که نوام چامسکی تحلیلگر برجسته آمریکایی روز ۲۱ اکتبر سال گذشته در مقاله ای که در پایگاه اینترنتی “انفرمیشن کلیرنگ هاوس” منتشر شد، اعلام نمود.
چامسکی در این مقاله خود به بخش های از تحقیق سازمان اطلاعات روسیه در رابطه با عاملان پشت پرده عملیات تروریستی بزرگ انجام گرفته در جهان که در روزنامه پراودا منتشر شده بود، استناد کرد. تحقیقی که نشان می داد اکثر این اقدامات تروریستی به نحوی به عواملی از آمریکا منتهی می شوند زیرا برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور نیز جای سئوال داشت که این حجم بزرگ از عملیات تروریستی توسط چه سازمان یا طرفی ساماندهی وهدایت می شوند که سازمان اطلاعات روسیه نیز به آن پاسخ داد.
شاید به این مسئله نیز به دید موضع گیریهای شرق وغرب ورسوبات باقی مانده از جنگ سرد و تلاش روسیه برای بازگشت به جایگاه قدرت جهانی تفسیر شود اما اگر شماره ۱۴ اکتبر سال گذشته روزنامه نیویورک تایمز را مطالعه کنید به طور حتم خواهید دید که تیتر اول آن به گزارشی اختصاص یافته بود که عملیات تروریستی (موفق وناموفق) سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) بنا به درخواست کاخ سفید را لیست کرده است.
از نکات جالب در این گزاش آن است که در مقدمه آن تاکید شده است این گزارش بنا به درخواست باراک اوباما رئیس جمهور برای مشخص شدن تعداد عملیاتی که با هزینه دولت در کشورهای خارجی انجام گرفته و بررسی دلایل شکست عملیات های ناکام صورت پذیرفته است تا به پویایی چنین اقداماتی در آینده کمک شود!
به هر شکل در هر دوره ای تعدادی از کشورهای یاغی وجود دارند که دولت آمریکا بر خود واجب! می داند تا به جنگ با آنها بپردازد وآنها را مورد سرکوب قرار دهد.
با بررسی اقدامات دولت آمریکا از سومالی درآفریقا تا نیکاراگوئه درآمریکای لاتین واقدامات این کشور در کوبا تا عملیات صورت گرفته در خاورمیانه از افغانستان گرفته تا عراق ، سوریه ، لبنان و در صدر آن عملیات تروریستی انجام گرفته در جمهوری اسلامی ایران چنان حجم بزرگی از اقدامات را به خود اختصاص می دهد که حتی لیست کردن مشخصات این عملیات وتاریخ انجام آن نیز حجم زیادی از زمان را خواهد گرفت.
اما بی تردید تجاوز ناکام به جمهوری اسلامی ایران وزمین گیر شدن متجاوزین درطبس ، حمله تروریستی ۳ جولای ۱۹۸۸ به هواپیمای مسافربری ایرانی که منجر به شهادت ۲۹۰ شهروند غیر نظامی از جمله ۶۶ کودک ونوزاد ، حملات هوایی پهبادهای آمریکایی به تجمع مردم افغانستان ویمن به ویژه به خاک وخون کشیدن عروسی های آنها که بارها ومتعمدانه تکرار شده است واز آن مهمتر جوخه های مرگی که در سال ۱۹۸۱ در کشورهای آمریکای لاتین تاسیس واز سال ۲۰۰۵ در منطقه خاور میانه نیز کلید زده شد وامروز شاهد اوج جنایات آن در عراق وسوریه هستیم ، اقداماتی است که هرگز از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.
در اینجا این پرسش مطرح می شود برای کشوری که تنها ۲۳۹ سال از تاریخ حیاتش می گذرد و ۹۳ درصد از این عمر خود یعنی ۲۲۲ سال آنرا در جنگ وتجاوز به کشورهای مختلف در سرتاسر جهان سپری کرده ودوست ودشمن از اقدامات تروریستی اش آگاهی دارند دیگر جایی برای متهم کردن دیگران باقی مانده است؟
در ذیل به طور تیتر وار به شماری از اقدامات تروریستی و به عبارت دیگر تروریسم دولتی آمریکا در یک قرن اخیر که در برگ های تاریخ به ثبت رسیده جهت تنویر اذهان مخاطبان گرامی و یاداوری آنچه شاید کمتر به گوش نسل حاضر رسیده است را مرور می کنیم. بدیهی است که ممکن است برخی از اقدامات آمریکا در قالب اقدام تروریستی مستقیم یا غیر مستقیم به دلایل مختلف در این فهرست از قلم افتاده باشد.
۱۹۰۱ — ورود مستقیم نیروهای آمریکایی به کلمبیا
۱۹۰۲ — حمله به پاناما
۱۹۰۴ — ورود نیروهیا آمریکایی به کره و مغرب
۱۹۰۵ — ورود نیروهای آمریکایی به هندوراس علیه انقلاب این کشور
۱۹۰۵ — حمله به مکزیک (در کمک به دیکتاتور وقت بورویریو دمازبرای سرکوب قیام مردمی این کشور)
۱۹۰۷ — حمله به نیکاراگوا
۱۹۰۷ — ورود نیروهای آمریکایی به دومینیکن برای سرکوب انقلاب این جمهوری
۱۹۰۷ — نیروهای آمریکایی در جنگ میان هندوراس و نیکارگوا مشارکت کردند
۱۹۰۸ — نیروهای آمریکایی در خلال انتخابات پاناما در این کمشور مداخله کردند
۱۹۱۰ — آمریکا نظامیان خود را برای سرکوب کودتا علیه حکومت نیکاراگوا به این کشور گسیل داشت
۱۹۱۱ — ورود نظامیان آمریکایی به هندوراس برای حمایت از کودتا به رهبری مانوئل بونیلا بر ضد رئیس جمهور منتخب میگل داویا
۱۹۱۱ — سرکوب قیام ضد آمریکایی در فیلیپین
۱۹۱۱ — مداخله در چین
۱۹۱۲ — حمله و اشغال کوبا
۱۹۱۲ — حمله به پاناما
۱۹۱۲ — حمله به هندوراس
۱۹۱۲ — ۱۹۳۳ — اشغال نیکاراگوا . از این زمان نیکاراگوا به مستعمره ای برای احتکار شرکت های آمریکایی تبدیل شد. در سال ۱۹۱۴ عهدنامه ای در واشنگتن به امضا رسید که براساس ان ایالات متحده آمریکا اجازه می یافت کانالی را میان دو اقیانوس از طریق خاک نیکاراگوا احداث کند و براساس همین عهدنامه چامرور به عنوان رئیس جمهور نیکارگوا نیز تعیین می شد. علاوه براین عهد نامه موافقت نامه های دیگری هم به امضا رسید که هرچه بیشتر دولت و ملت نیکاگوا را به سوی بردگی بیشتر برای آمریکا هدایت می کرد.
۱۹۱۴ — ۱۹۳۴ — هائیتی. نیروهای آمریکایی پس از وقوع چندین انقلاب در هائیتی وارد این کشور کرد و به مدت ۱۹ سال هائیتی تحت اشغال آمریکا در آمد
۱۹۱۶ — ۱۹۲۴- اشغال جمهوری دومینکن به مدت ۸ سال
۱۹۱۷ — ۱۹۳۳ — اشغال کوبا.
۱۹۱۷ — ۱۹۱۸ — مشارکت در جنگ جهانی اول
۱۹۱۸ — ۱۹۲۲ — مداخله در روسیه
۱۹۱۸ — ۱۹۲۰ — ورود نظامیان آمریکایی به پاناما
۱۹۱۹ — ورود نظامیان آمریکایی به کاستاریکا
۱۹۱۹ — حمله به هندوراس
۱۹۲۰ — حمله به گواتمالا
۱۹۲۱ — حمایت آمریکا از گروههای مسلحی که برای براندازی کارلوس گیریرو تلاش می کردند
۱۹۲۲ — مداخله در ترکیه
۱۹۲۲ — ۱۹۲۷ — ورود نظامیان آمریکایی به چین
۱۹۲۴ — ۱۹۲۵ — حمله به هندوراس
۱۹۲۵ — حمله به پاناما
۱۹۲۶ — حمله به نیکاراگوا
۱۹۲۷ — ۱۹۳۴ — آمریکا چین را به اشغال در آورد
۱۹۳۲ — حمله به السالوادور
۱۹۳۷ — حمله به نیکاراگوا
۱۹۴۷ — ۱۹۴۹ — حمله به یونان
۱۹۴۸ — ۱۹۵۳ — حمله به فیلیپین
۱۹۵۰ — حمله به پورتریکو
۱۹۵۰ — ۱۹۵۳ — حمله به کره
۱۹۵۸ — لبنان
۱۹۵۸ — جنگ با پاناما
۱۹۵۹ — نظامیان آمریکایی وارد لائوس شدند
۱۹۵۹ — حمله به هائیتی
۱۹۶۰ — عملیات نظامی آمریکا در اکوادور
۱۹۶۰ — حمله به پاناما
۱۹۶۵ — ۱۹۷۳ — تجاوز خونین به ویتنام
۱۹۶۶ — حمله به گواتمالا
۱۹۶۶ — حمایت نظامی از اندونزی علیه فیلیپین
۱۹۷۱ — ۱۹۷۳ — بمباران لائوس
۱۹۷۲ — حمله به نیکاراگوا
۱۹۸۰ — عملیات نظامی علیه ایران در طبس موسوم به پنجه عقاب که باشکست مواجه شد
۱۹۸۳ — دخالت نظامی در گرینادا
۱۹۸۶ — حمله به لیبی و بمباران طرابلس و بنغازی
۱۹۸۸ — حمله آمریکا به هندوراس
۱۹۸۸ — حمله به هواپیمای مسافربری ایرانی و قتل عام تمامی ۲۹۰ نفر سرنشین این هواپیما
۱۹۸۹ — نظامیان آمریکایی ناآرامی ها در جزایر ویرجین را سرکوب کردند
۱۹۹۱ — عملیات نظامی گسترده در عراق (جنگ اول خلیج فارس)
۱۹۹۲ — ۱۹۹۴ — اشغال سومالی و انجام خشونت بسیار مفرط علیه شهروندان این کشور
۱۹۹۸ — حمله به سودان . هواپیماهای آمریکایی به بهانه تولید گاز اعصاب یکی از کارخهانه های ساخت دارو را بمباران کردند
۱۹۹۹ — آمریکا با پوشش ناتو جنگی را علیه یوگسلاوی براه انداخت. بمباران این کشور ۷۸ روز به طول انجامید و یوگسلاوی از هم فروپاشید
۲۰۰۱ — حمله و اشغال افغانستان به بهانه تعقیب گروه القاعده
۲۰۰۳ — حمله و اشغال عراق بدون مجوز سازمان ملل
۲۰۱۱ — حمله به لیبی پس از پیروزی انقلاب این کشور و سرنگونی دیکتاتور قذافی
۲۰۱۱ — حمایت از گروههای مسلح تروریستی در سوریه با هدف براندازی نظام منتخب ملت سوریه
۲۰۱۱ — اعلام حمایت از رژیم آل خلیفه درسرکوب قیام مردمی این کشور
۲۰۱۵ — اعلام پشتیبانی از آل سعود در جنگ این کشور علیه انقلاب ملت یمن
Iran (Islamic Republic of)
ارسطو داداش پرستو
۲۱:۳۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
یا صاحب الزمان

چه خبرته اینارو از کجا کپی کردی
Iran (Islamic Republic of)
ارسطو داداش پرستو
۲۱:۳۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
یا صاحب الزمان

اینارو از کجا کپی کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
۱۳:۵۵۲۴ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
سرقت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
۱۳:۱۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سرقت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
قانون‌گذاران ایرانی چرا طرحی برای اخراج آمریکا از شورای امنیت ارائه نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
کسانی که در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان در امور داخلی ایران سکوت کردند و سکوت می کنند، باید برخورد ‌شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
و در حالی است که متاسفانه در آمریکا و کشورهای غربی حقوق بشر و هم حقوق زنان رعایت نمی شود چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
هر روز در آمریکا، کشورهای اروپایی و غیره به زنان و دختران تجاوز می کنند و مدعیان حقوق بشر جنایتکار هم در سازمان ملل، ایران را به خاطر نقض حقوق بشر متهم می کنند شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
۱۱:۳۲۲۴ آذر ۱۴۰۱
هر كس دیگری كه درباره حقوق بشر حرف بزند آمریكاییها حق ندارند حرف بزنند/دولت آمریكا بزرگترین نقض كننده حقوق بشر در دنیاست/یكی از وعده هایی كه این آقا در انتخابات داد این بود كه زندان گوانتانامو را تعطیل میكند؛آيا تعطیل شد؟
رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریكا است كه این همه شرارت میكند. فلسطین و غزه در چه حالیست؟ احوال مردم غزه را مردم دنیا نمیدانند؟ بیمار محتاج روی زمین مانده است و داروهای ابتدایی در اختیار او قرار نمیگیرد، چون آمریكا پشت سر این رژیم غاصب است. اینها ظلم نیست؟ اینها شرم نمیكنند درباره حقوق بشر حرف میزنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
هر كس دیگری كه درباره حقوق بشر حرف بزند آمریكاییها حق ندارند حرف بزنند/دولت آمریكا بزرگترین نقض كننده حقوق بشر در دنیاست/یكی از وعده هایی كه این آقا در انتخابات داد این بود كه زندان گوانتانامو را تعطیل میكند؛آيا تعطیل شد؟
رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریكا است كه این همه شرارت میكند. فلسطین و غزه در چه حالیست؟ احوال مردم غزه را مردم دنیا نمیدانند؟ بیمار محتاج روی زمین مانده است و داروهای ابتدایی در اختیار او قرار نمیگیرد، چون آمریكا پشت سر این رژیم غاصب است. اینها ظلم نیست؟ اینها شرم نمیكنند درباره حقوق بشر حرف میزنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل را به رسمیت نمی‌شناسیم
کمیته حقیقت‌یاب شورای حقوق بشر سازمان ملل برای اتفاقات اخیر در ایران را به رسمیت نمی‌شناسیم و فعالیت این کمیته را دخالت در امور داخلی کشورمان می‌دانیم.
این بیانیه بیانیه‌ای کاملاً سیاسی است و فاقد وجاهت قانونی و حقوقی می‌باشد.
حقوق بشر به عنوان یک ابزار در دست کشورهایی مثل آمریکا است تا اهداف سیاسی خود را به پیش ببرند، این کشورها هرجا که به نفعشان باشد از حقوق بشر چشم می‌پوشند و هرجا که منافعشان به خطر بیفتد حقوق بشر را به عنوان یک ابزار برای تحمیل فشارهای خود مورد استفاده قرار می‌دهند.
سوال اینجاست که مدعیان حقوق بشر چرا در قبال کشتار مردم عراق و افغانستان و سوریه توسط مزدوران سکوت اختیار کردند و واکنشی به کشتار مردم در این کشورها نشان ندادند.
سازمان ملل کمیته حقیقت‌یابی را برای بررسی اتفاقات اخیر در ایران تشکیل داده که این یک دخالت آشکار در امور داخلی کشور ما است.
ما این کمیته را به رسمیت نمی‌شناسیم و همانطور که گفتم فعالیت آن را دخالت در امور داخلی خود می‌دانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
حقوق بشر آمریکایی در جنگ تحمیلی 8 سال به رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور مجوز و اجازه داده است که از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه زنان و مردان ایرانی استفاده کرده است.
حقوق بشر اروپایی در جنگ تحمیلی 8 سال به رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور مجوز و اجازه داده است که از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه زنان و مردان ایرانی استفاده کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
همانگونه که تو سلاح به روسیه ویمن وفلسطین میدهی هیچ فرقی نیست
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۲۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
قتل عام مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن وغیره توسط آمریکا، کشورهای اروپایی به همراه مزدورانشان پس چرا تاکنون نقض حقوق بشر محسوب نمی شود؟ به خاطر که متاسفانه تاکنون در سازمان ملل خیانتکار قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون در مورد حقوق بشر متهم هستند و نه مدعی
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون در مورد حقوق بشر متهم هستند و نه مدعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
حقوق بشر آمریکایی همان تجاوز به زنان آمریکایی ها جنایتکار بوده است
حقوق بشر اروپایی همان تجاوز به زنان اروپایی ها جنایتکار بوده است.
این در حالی است که از سال 1945 تاکنون آمریکایی ها جنایتکار یک مورد حقوق زنان را رعایت نکردند
این در حالی است که از سال 1945 تاکنون کشورهای اروپایی جنایتکار یک مورد حقوق زنان را رعایت نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش بزرگترین سرکوب کننده زنان در جهان است
واشنگتن جنایتکار خودش بزرگترین سرکوب کننده زنان در جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مدعیان حقوق بشر جنایتکار در سازمان ملل باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!
نماینده آمریکا جنایتکار در سازمان ملل رعایت حقوق بشر را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
نمایندگان کشورهای اروپایی جنایتکار در سازمان ملل رعایت حقوق بشر را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرند!!
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه مردم ایران
۰۹:۴۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
فشار آمریکا جنایتکار برای اخراج ایران از شورای حقوق زنان سازمان ملل برای آمریکایی ها جنایتکار در سراسر منطقه خاورمیانه گران تمام خواهدشد و ما هم از آمریکایی ها انتقام می گیریم و بدون پاسخ و بدون جواب نمی گذاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
این در حالی است که مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 1945 تاکنون به سرکردگی آمریکا جنایتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند و آدم می کشند و هم مظلومان و مسلمانان قتل عام می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل، تروریست های القاعده و تروریست های داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند ولی متاسفانه ایران را در سازمان ملل به خاطر نقض حقوق بشر متهم می کنند شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
این جانب از آقای امیرسعید ایروانی عذرخواهی می کنم. ایشان اثبات کنند که اصلاً سازمان ملل آبرو و حیثیّتی دارد که این کار او به آبرو و حیثیّتش لطمه بزند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار چهره بی نقاب خود را در سازمان ملل به نمایش گذاشت
اروپا جنایتکار چهره بی نقاب خود را در سازمان ملل به نمایش گذاشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۶:۲۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
شهید حاج قاسم سلیمانی ایرانی بود و بساط بازار کنیز فروشی داعش رو در سوریه تعطیل کرد. بازاری که در آن برای تحقیر زن ملکه زیبایی سوریه ای را نه به مزایده و بلکه به منافصه فروختند. به یک دلار فروختند. جل الخالق. چه حیواناتی خلق کردی خدا و ما کشتیم آنها را ؟ بیرحمانه هم کشتیم. تا مقام زن شامخ بماند. همان داعشی که امریکا آنرا ساخته بود. و حضرت امام خمینی(ره) ایرانی بود که فتوای قتل سلمان رشدی مرتد ملعون را صادر کرد که به مقام شامخ زن توهین کرده بود. به مقدسات هم توهین کرده بود. این توهین بزرگ به جنس لطیف زن ایرانی معنا و مفهومش اینست که نوعی اضمحلال و فروپاشی در ساختار سازمان ملل در حال رخ دادن است و عنقریب دگرگونی و دگردیسی یا انقلابی در راه است. و یا شاید این علامتی باشد از برای افول و فروپاشی هژمونی غرب و دلارهای امریکایی اش. ولی هر چه هست این تناقض فوق شگفت انگیز یک نشانه است. نشانه ای که با آبروی غرب و امریکا و اسرائیل رابطه تنگاتنگی دارد. مقام زن امریکایی و اروپایی مقام برده جنسی قابل خرید و فروش گاها قانونمند میباشد و برازنده یک ایرانی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
لعنت به سازمان ملل که اسمش فقط تنین انداز عدل وعدالت درش توخالی وبانفوذامریکاه ومتحدان امریکاه حرکت میکند حجاب عفت پاکدامنی یک زن ایرانی رانشان میدهد خاک برسرهادرایران مشخص نیست هویت ناموسشان رابه چه قیمتی به غربی هامعامله وفروختند بخاطرهمین حجاب این همه شهیدگلگول کفن بی ادعادادیم تاناموس مادرامنیت اسایش ورفاه زندگی کنندوطنفروشان بی غیرت این سناریوهارادرست وبازسازی کردندتاشعن ومنزلت زن ایرانی رادرسازمان های بین المللی ختچه دارکنند جای تاسف دارد حاک برسروطنفروشان بی غیرت وقتی اقازادهاورجال کشوردرانسوی جهان بادشمنان این ملت بروی یک میزمی نشینندوناموسشان بدون حجاب تن فروشی ونمایان تن میکننددیگرچیزی نبایدگفت خون شهداوابسته به حجاب ایرانیست نفرین شهداوحاج قاسم عزیزبروطنفروشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
اسرائیل طی سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است رژیم صهیونیستی بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را از آغاز سال جاری میلادی به شهادت رسانده است سوال اینجاست پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده کاخ سفید کجا هستند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
از دستگاه‌‌های اطلاعاتی امنیتی انتظار می‌رود گوشمالی درخور توجهی به رسانه تروریستی اینترنشنال سعودی صهیونیستی بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
محروم کردن حضور ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین است و هم اعتماد دولتمردان، مسئولین و نمایندگان به آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل باز هم آمریکا و اروپا و مزدورانشان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
بسیاری از کودکان از سوء تغذیه رنج می‌برند. بیش از ۱۰ میلیون کودک هم از بیماری‌های روانی رنج می‌برند. سازمان ملل باید به خوبی به این مشکلات توجه کند؛ به ویژه آنکه این آمار‌ها را خود سازمان ملل متنشر کرده است.
کودکان یمنی در طول هشت سال جنگ در محاصره و تجاوز سعودی آمریکایی به سر می‌برند که این باعث محروم شدن آن‌ها از ساده‌ترین حقوق قانونی همچون غذا و دارو شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش از سال 1945 تاکنون نقض حقوق زنان در سراسر جهان بوده است.
آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن زنان قتل عام کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
قطعنامه ضد ایرانی آمریکا برای لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل برای آمریکایی ها جنایتکار گران تمام خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
درپاسخ به دیوان کیفری بین المللی خیانتکارضد کل بشریت
درپاسخ به رئیس بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسح به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت آمریکا درسازمان ملل متحد خیانتکار
شورای امنیت سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است شریک جنایات آمریکا درسوریه است.
آمریکا با حمایت شورای امنیت سازمان ملل متحد درسوریه جنایت می کند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد خودش عامل اصلی جنگ درسوریه است.
جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا در سوریه ازسوی سازمان های بین المللی مورد حمایت قرارمی گیرد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازسوی مدعیان دروغین حقوق بشرمورد حمایت قرارمی گیرد.
سازمان های بین المللی درجنایت های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا هستند.
تمام جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به خاطربی قانونی، بی عدالتی، بی نظمی وخیانت های تمام سازمان های بین المللی است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا فرقی با داعش ندارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد..
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ثابت که حامی تروریسم است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ثابت کرد که حامی داعش است.
داعش وائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا یکی هستند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا و تمام سازمان های بین المللی همچنان حامی تروریسم هستند.
سازمان های بین المللی درباره جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا کاری ازدستشان برنمی آید.
دربرابرجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت نمی کنیم.
نهاد های بین المللی ازجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حمایت می کنند.
برای اثبات کمک ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به داعش و دیگرگروه های تروریستی اسناد زیادی وجود دارد.
دربرابراشغالگری ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت نمی کنیم.
چرا کسی جنایات وحشیانه تجاوز نظامی ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به سوریه را محکوم نکرد؟
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مانند رژیم صهیونیستی هیچگاه به قوانین بین المللی احترامی نمی گذارد.
حمایت ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازداعش ادامه دارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
ارتباط ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش آشکاراست.
مردم دنیا ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را محکوم می کند اما شورای امنیت سازمان ملل متحد بی شرمانه ازجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حمایت می کند!
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مقصر اصلی طولانی شدن جنگ درسوریه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مدعی مبارزه تروریسم است ولی درحقیقت ازتروریسم حمایت می کند.
.ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا مدعی مبارزه داعش است ولی درحقیقت ازداعش حمایت می کند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درمدت سه سال است به دروغ شعار مبارزه با تروریسم، داعش و دیگرگروه های تروریستی سرمی دهند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه ازتروریست ها حمایت می کنند.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست های سوریه شده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا فقط امنیت تروریسم و تروریست های داعش تامین می کنند.
حمله جنگند ه های ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به دیرالزور عمدی و هماهنگی داعش بود.
قدرت گرفتن داعش درسوریه وعراق با کمک ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا بوده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا دوباره به کمک داعش آمد.
حمایت ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازتروریست های داعش و تکفیری ها صدای مردم دنیا را درآورد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا آبروی مدعیان حقوق بشربرده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا آبروی سازمان های بین المللی برده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا آبروی مدعیان دفاع از حقوق بشربرده است.
دوستان ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حامی داعش هستند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا بسیارخطرناک ترازداعش است.
دست ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه وعراق درحمایت ازداعش روشده است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازتکفری ها بدتراست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش مهربان است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش ارتباط دارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به علت جنایات جنگی درسوریه وعراق باید محاکمه شوند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازداعش حمایت می کنند.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا برای حمایت ازداعش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازداعش حمایت نظامی کنند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا که حقوق بشر را رعایت نمی کنند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به دنبال جنگ با تروریسم نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به دنبال جنگ با داعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا داعش را مدیریت می کند.
تمام سازمان های بین المللی ازکمک ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به داعش و تروریست های سوریه آگاه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیروی هوایی داعش درعراق وسوریه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیروی هوایی القاعده، داعش و جبهه النصره شده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نفرت مردم دنیا ازائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را افزایش می دهد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حامی تروریسم است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درحال کمک داعش است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا تروریست پروراست!
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا روی اسرائیل را سفید کرده است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با بمباران وحشیانه مردم سوریه وعراق روی اسرائیل را سفید کرد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا متهم به حمایت ازداعش درعراق وسوریه است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا قوانین بین المللی را زیرپا گذاشت است.
کاری می کنیم ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا اقدامتش پشیمان شود.
سوریه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیست.
عراق ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نیست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا باید ازعراق وسوریه خارج شوند.
جنایات جنگی ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
جنایت سازمان یافته علیه مردم عراق وسوریه توسط ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا، حقوق بشر حیوان وحشی کجاست؟
داعش سلاح های ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا دراختیاردارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش همدست است.
درهرجای عراق و سوریه جنایتی رخ می داعش دست ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درکاراست.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا شریک ریخته شدن خون سوری هاست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا شریک ریخته شدن خون عراقی هاست.
کشتار عراقی ها و سوری ها جنایت جنگی است ولی ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا تاکنون نمی فهمند.
ائتلاف بینالمللی غیرقانونی به رهبری آمریکا ضد تروریسم با تبلیغات دروغین هیچ کاری تاکنون برای عراق و سوریه نکرده است وهمه جانبه هم از تروریسم، داعش ودیگرگروه های تروریستی کمک وحمایت کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا دشمن درجه یک سوریه وعراق است.
حضور ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه وعراق غیرقانونی است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به تروریست ها درسوریه خدمت می کنند.
مجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
و سازمان های بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفتند هیچ اعتراضی به این جنایات نمی کنند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا همچنان درحال کمک به داعش است.
حامی اصلی تروریست ها ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا است.
دنیا در برابر کشتار مردم عراق وسوریه توسط جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت کرده است.
امروز دنیا دربرابر کشتار مردم عراق وسوریه توسط ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت کرده.
پشتیبانی هوایی ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا ازتروریست های داعش درمرزسوریه وعراق.
جنایت های وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا کمتر ازداعش نیست.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه فاجعه آمیزاست.
تنها عامل رسیدن داعش به دیرالزور، حمایت های ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا است.
حمله جنگنده های ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا به کاروان نیرو های نظامی سوریه.
رفتارائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را به دقت زیرنظرداریم.
که رفتارجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا را به دقت زیر نظردارد.
نباید درقبال جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سکوت کرد.
هیچ سندی دال برمقابله ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با تروریسم وجود ندارد.
هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش مقابله می کند.
حمله های ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا درشهررقه سوریه درحدود یک ماه گذشته، 224 کشته برجا گذاشت.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا که دشمن سوری است جایگاهی درسوریه ندارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه با تروریست های داعش همکاری می کنند.
هرگونه حمله ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا علیه ارتش سوریه به نفع داعش و دیگرگروه های تروریستی تکفیری است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
ادعاهای ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درباره مبارزه با تروریسم درسوریه وعراق بی پایه واساس است.
ادعاهای ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درباره مبارزه با تروریست های داعش درسوریه وعراق بی پایه واساس است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا حق صلاحیت مبارزه با داعش را ندارد.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه با حمایت مدعیان دروغین حقوق بشرانجام می شود.
رفتار ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه تهدید آمیزاست.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با تروریسم مبارزه نمی کند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا با داعش مبارزه نمی کند.
کمک تسلیحات آمریکا به داعش دراستان دیاله.
اعتراف ارتش آمریکا به قتل 64 غیرنظامی.
ما ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا نداریم.
اعتراف واشنکتن به کشتارشهروندان سوری وعراقی
جنایات وحشیانه حملات ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا دراراضی سوریه جنایات ضد بشری است.
اعتراف واشنگتن به کشته شدن 20 غیرنظامی در حملات هوایی آمریکا در عراق و سوریه
ارتش امریکا به کشته شدن 64 غیر نظامی در حمله های هوایی خود در سوریه و عراق ظرف ده ماه گذشته اذعان کرد.
اعتراف واشنگتن به کشتار شهروندان سوری و عراقی
ائتلاف آمریکا به کشتن ۶۱ غیرنظامی دیگر در عراق و سوریه اعتراف کرد
اعتراف واشنگتن به کشتار شهروندان سوری و عراقی
آمریکا به کشتار شهروندان سوری در الرقه اعتراف کرد
سوریه خواستار پایان دادن به کشتار شهروندان خود از سوی ا
حمله های ائتلاف آمریکایی در رقه، ۲۲۴ کشته بر جا گذاشت
حمله ائتلاف به رهبری آمریکا به کاروان داعش در حال ترک مرز لبنان و سوریه
اعتراف ائتلاف ضد داعش به کشتن ۴۸۴ غیرنظامی در عراق و سوریه
یک پهپاد نیروهای حامی دولت سوریه پس از حمله به نیروهای ائتلاف ضد ...
ادامه کشتار مردم سوریه توسط ائتلاف آمریکایی
رسوایی جدید سازمان ملل؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه.
رسوایی جدید سازمان ملل؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق.
رسوایی جدید شورای امنیت سازمان ملل؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه.
رسوایی جدید شورای حقوق بشرسازمان ملل؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه.
رسوایی جدید سازمان عفو بین ملل؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه.
رسوایی جدید مدعیان حقوق بشر؛ سرپوش گذاشتن برجنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه.
متاسفانه دبیرکل سازمان ملل متحد، رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد، رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد، سازمان عفو بین الملل و مدعیان حقوق بشر فقط تماشا جنایات وحشیانه ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه هستند و هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا جنایتکار نمی کنند
دشمن شماره یک همه ما ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا است.
دشمن شماره یک همه ما مدعیان حقوق بشراست.
تروریست های سوریه وائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا برای ما یکی هستند.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا سگ های شکارچی رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد هستند.
سیاست جدید دبیرکل سازمان ملل متحد تفاوتی با سیاست بیرکل سابق سازمان ملل متحد درمنطقه خاورمیانه و جهان نخواهد داشت.
‎ادعای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا درباره عملیات علیه ضد داعش دروغ است.
ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درحال مرگ است!
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد شریک جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه است.
رفتارائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درسوریه وعراق غیرانسانی است.
جنایات وحشیانه ائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درعراق وسوریه غیرانسانی است.
هیچ کس حق ندارد دستور حمله به نیروهای حامی دولت سوریه را بدهد.
رفتارائتلاف بینالمللی به رهبری آمریکا درقبال سوریه سازنده نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
اروپا جنایتکار باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل برای آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان گران تمام خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن زنگ های خطر برای آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه است.
لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن زنگ های خطر برای اروپا جنایتکار و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه مردم جهان
۲۱:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و هم تاکنون نداشته است.
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در شورای امنیت سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و هم تاکنون نداشته است.
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در شورای حقوق بشر سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و هم تاکنون نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
مایه ننگ و شرم انسانیت! تصویر تکاندهنده از دخترک یمنی که چند روز پیش در روزنامه چاپ کرده بودید مایه ننگ و شرم انسانیت است. من به عنوان یک انسان خجالت کشیدم، رژیم آل سعود کی می خواهد دست از این حملات وحشیانه علیه مردم بی دفاع یمن بردارد؟ چرا سازمان های جهانی بر ضد این اعمال ددمنشانه موضع نمی گیرند؟ این کشور که مهد اسلام است آبروی چهرة رحمانی دین خدا را برده است.

رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
آمریکا جنایتکار حق حرف زدن در باره حقوق بشر را ندارد آمریکا جنایتکار بزرگترین نقض حقوق بشر است و هم بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ولی کاسبان برجام نگران آمریکای در حال افول هستند و می‌خواهند ملت را از این قدرت پوشالی بترسانند. ولی ترس ملت از غربزدگانی است که آمریکا را در داخل کشور، نمایندگی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
کاری می کنیم آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان پشیمان شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
دشمن به ما عنوان دیکتاتور می‌دهد، در حالی که تمام انتخابات ها در ایران توسط مردم انجام می گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه ضد ایرانی برای آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان گران تمام می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
زمانی که آمریکا جنایتکار در سال ۹۷ از توافق رسمی برجام خارج شد اتحادیه اروپا جنایتکار نه تنها این اقدام را محکوم نکرد بلکه فقط به یک ابراز تاسف ساده بسنده کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
اگر بخواهیم برخی از جنایات آمریکا در ایران را برشماریم، می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم: حمله به هواپیمای مسافربری ایران در ۱۲ تیر ۱۳۶۰ که در آن زنان و کودکان بی‌گناه مسافر به شهادت رساندند. شهادت ۱۷ هزار انسان بی‌گناه در اثر اقدامات تروریستی در سال ۱۳۶۰ به طوری که در سال‌های اولیه دهه ۶۰، شاهد ترور روزانه ۳۰ نفر از مردم در تهران بودیم و هرکسی را به صرف داشتن ظاهر حزب الهی بدون هیچ گناهی ترور می‌کردند؛ اگرچه در آن سال‌ها به همت نیروهای انقلابی و کمک مردم و دادستانی ریشه منافقان در داخل کشور خشکانده شد؛ اما امروز آن‌ها در خارج از کشور مشغول توطئه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار هم حامی نظامی شماره یک عربستان سعودی، امارات و اوکراین است!
آمریکا جنایتکار ثابت کرد قابل اعتماد نیست
آمریکا جنایتکار محموله نظامی به عربستان سعودی و امارات و اوکراین می‌فرستد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار هم حامی نظامی شماره یک رژیم کودک کش ائتلاف متجاوز سعودی است!
آمریکا جنایتکار هم حامی نظامی شماره یک رژیم کودک کش صهیونیستی است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
غربگراها اغتشاشگران وحشی داعشی را که با شعار تجزیه‌طلبی، فحاشی، هتاکی و ترور و... به کف خیابان آمدند را صدای ملت معرفی می‌کنند و اظهار می‌دارند که باید این صداها را شنید و به اربابشان باج داد! ولی صدای چند ده میلیونی ملت در تشییع بی‌نظیر سردار دل‌ها در اقصی نقاط دنیا و کشورمان، ‌انزجار از آمریکا و اغتشاشگران در تشییع شهدای امنیت و 13 آبان امسال را نمی‌شنوند. ظاهراً از دید این قماش صدای ملت عربده‌ها و فحاشی‌های چندش‌آور چند خود‌فروخته از سنخ یزید بن معاویه و عبیدالله بن زیاد است! کور باد چشمی که حقایق را نمی‌بیند.
آمریکایی‌ها از یک طرف با ایران دشمنی می‌کنند از طرف دیگر پیغام و پسغام برای ادامه مذاکرات و احیای برجام می‌فرستند. یا خودشان را مسخره کرده‌اند یا ما را ساده تصورکرده‌اند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
باربارا وودوارد بی ادب، نماینده انگلیس جنایتکار در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
مردم ایران هرگز کشتار و جنایت‌های آمریکا جنایتکار را فراموش نخواهد کرد.
مردم ایران هرگز کشتار و جنایت‌های اروپا جنایتکار را فراموش نخواهد کرد.
مردم ایران هرگز کشتار و جنایت‌های انگلیس جنایتکار را فراموش نخواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار ثابت کرد قابل اعتماد نیست
اروپا جنایتکار ثابت کرد قابل اعتماد نیست
آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار، هر دو از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار، هر دو از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
اگر سازمان های بین المللی خیانتکار قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
نتیجه مذاکره از سال 1392 تاکنون صفر!
نتیجه توافق هسته ای و برجام از سال 1394 تاکنون صفر!
نتیجه مذاکرات وین از سال 1399 تاکنون صفر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
جنایتکاران ثابت کردند که به دنبال نابودی حکومت نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران هستند، نه مذاکرات هسته ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
عکسی که جنایت آل سعود را به دنیا نشان داد
تصویر منتشرشده از آثار جنایات موشک باران عربستان بر سر مردم مظلوم یمن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
اروپایی‌ها پرونده سیاهی در حوزه حقوق زنان از خود به جا گذاشتند و حق ندارند امروز داعیه دار دفاع از حقوق زنان باشند.
دخالت برخی از کشورهای اروپایی در امور داخلی ایران به بهانه دفاع از حقوق زنان ایران را محکوم می‌کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
298 شبکه فارسی زبان و با کمک مالی عربستان سعودی و مزدورانشان علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند
دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند، به گونه‌ای که 298 شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه ضد نظام اسلامی برنامه تولید و پخش می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان ۱۷ هزار میلیارد ریال خسارت به کشور زدند
که اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در دو ماه گذشته ۱۷ هزار میلیارد ریال خسارت مالی به کشور وارد کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
نامه دمشق به شورای امنیت درباره تجاوزات آمریکا و سرقت نفت و گاز سوریه، هیچ فایده ای، نتیجه ای و ارزشی ندارد و از سال 2011 تاکنون هم نداشته است چون به خاطر که شورای امنیت سازمان ملل شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در جنگ سوریه است و هم همدست با آمریکا و متحدانش بوده است و از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران استفاده می کرد پس دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار کجا بود
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
گزینه ای بهتر از برجام داریم فقط ساخت بمب اتمی بهترین گزینه در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و مزدورانشان است.
گزینه ای بهتر از برجام داریم فقط ساخت بمب اتمی بهترین گزینه در برابر مقابله دخالت و مداخله اتحادیه اروپا و مزدورانشان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار حق حرف زدن در باره حقوق بشر را ندارد آمریکا جنایتکار بزرگترین نقض حقوق بشر است و هم بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
آخرین اخبار