دستگیری عوامل موساد در داخل کشور+فیلم

وزیر اطلاعات از دستگیری ۴ تیم عملیاتی موساد در داخل کشور خبر داد و از نقش مهم اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی قدردانی کرد.

با تلاش و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد پیش از انجام چند عملیات تروریستی ترکیبی در کشور شناسایی و دستگیر شدند.

وزیر اطلاعات در سفر به ارومیه به خبرنگاران گفت: سربازان گمنام امام زمام عج در وزارت اطلاعات به برکت نام مبارک حضرت زهرا (س) موفق به دستگیری ۴ تیم عملیاتی موساد شدند که نقش اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی در این زمینه نقش به سزایی بود.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با بیان این که این تیم‌های تروریستی اهداف شومی در جهت ترور و انفجار در اقصی نقاط کشور داشتند افزود: یکی از هدایتگران این تیم در یکی از کشور‌های اروپایی مستقر است که با تکمیل مستندات آن مورد را نیز علنی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیست با سوءاستفاده از اغتشاشات هفته‌های گذشته در چند نقطه‌ کشور، درصدد بود با هدایت تیم‌های عملیاتی اقدام به چند مورد عملیات تروریستی ترکیبی کند که همه‌ تروریست‌ها پیش از هر گونه اقدامی بازداشت شدند.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.