۴۳ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن واریز شد

سرپرست بانک مسکن گفت: مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان از محل تسهیلات و آورده ۴۳ هزار و ۱۸۶ میلیارد تومان است.

آقای علی عسگری در خصوص روند ارایه تسهیلات به متقاضیان طرح نهضت مسکن گفت: تاکنون ۷۸۶ هزار و ۹۴۷ نفر متقاضی پذیرفته شده در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند.

به گفته او، از کل قراردادهای معرفی شده به بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات، بانک با ۱۹۶ هزار و ۵۷۰ واحد به مبلغ ۶۶ هزار و ۷۹۸ میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده است.

قرارداد خودمالکی ۶۵ هزار و ۶۶ واحد منعقد شد

آقای سید محسن فاضلیان عضو هیئت مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۵ هزار و ۶۶ واحد به مبلغ ۲۲ هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان خبر داد.

او روند ارایه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن، قراردادهای منعقده و همچنین میزان واریزی به حساب سازندگان را اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون قرارداد ۶۵ هزار و ۶۶ واحد منعقد شده است.

فاضلیان ادامه داد: مبلغ قراردادهای منعقد شده خودمالکی ۲۲ هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان است که از این میزان تاکنون مبلغ ۱۲ هزار و ۷۶۱ میلیارد تومان به حساب خودمالکان پرداخت شده است.

یادآور می‌شود، ارایه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت فیزیکی به خودمالکان پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روژین اصلانی
۱۴:۰۸ ۱۰ دی ۱۴۰۱
باتوجه به اینکه مواد اولیه فلزاتی مانند آهن که در سخت وساز خانه کاربرد دارد به میزان فراوانی در ایران وجود دارد و هیچ کمبودی ندارد بلکه مازاد هم دارد پس می تواند با برنامه ریزی درست ونظارت دستگاهها برروند صادرات (به این معنی که تا زمانی نیاز بازار داخل تأمین نشده وقیمتها به ثبات نرسیده صادرات آهن صورت نگیرد) وهمچنین نظارت بر «ورود وخروج ارز حاصل از فروش فلزات» ونظارت بر «سرمایه گذاریها» ونظارت بر « درآمدها وهزینه ها» در این صنعت وبرنامه ریزی برای همه آنها از تحت تأثیر بودن بازار فلزات به قیمت دلار و ارز خارجی بکاهد وبازار را با ثبات کند.
آخرین اخبار