رئیس مجلس شورای اسلامی از بیمارستان دردست احداث نور قم بازدید کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به قم با حضور در محل احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور از مراحل ساخت و پیشرفت این بیمارستان بازدید کرد.

 محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح روز چهارشنبه به قم سفر کرده بود با حضور در محل احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور از نزدیک در جریان روند ساخت و مراحل پیشرفت این بیمارستان قرار گرفت.

قالیباف در این بازدید از تلاش‌های صورت گرفته در راستای ساخت یک بیمارستان با استاندارد‌های بالا و با تجهیزات پیشرفته روز دنیا تشکر کرد و این بیمارستان را در راستای رونق گردشگری سلامت مهم برشمرد.

حجت‌الاسلام سید جواد شهرستانی، نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی قالیباف را در این دیدار همراهی کردند.

عملیات احداث این بیمارستان تحت اشراف حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران اردیبهشت سال ۱۳۹۷ آغاز شد.

این بیمارستان با ظرفیت ۵۰۶ تخت در ۱۲ طبقه و زمینی به مساحت ۸۰ هزار متر مربع و با زیربنای حدود ۶۵ هزار متر مربع در بلوار آیت الله العظمی بروجردی (ره) با مجهزترین تجهیزات پزشکی مراحل ساخت خود را می‌گذراند.

این بیمارستان شامل بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی مانند قلب و عروق، مرکز جامع سرطان با بخش‌هایی شامل پزشکی هسته‌ای، اعصاب و روان، بستری مردان و زنان، آزمایشگاه بالینی و پاتولوژی و آزمایشگاه اورژانس، تصویربرداری، زایمان و سزارین، جراحی سرپایی، بخش‌های تشخیصی- درمانی، آزمایشات فیزیولوژیک، تست‌های ریوی، بخش ناباروری، مراقبت‌های ویژه، گوارش و کبد، دیالیز، سنگ شکن، رادیوتراپی، بخش نوزادان و کودکان، فیزیوتراپی و بازتوانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار