تجمع بزرگ مطالبه قانون حجاب و عفاف در اراک

به منظور مطالبه اجرای قانون عفاف و حجاب جمع زیادی از مردم اراک مقابل استانداری تجمع کردند.

جمع زیادی از مردم اراک به منظور مطالبه اجرای کامل قانون عفاف و حجاب و مقابله با کشف حجاب در جامعه، مقابل استانداری مرکزی در اراک تجمع کردند.

در این اجتماع پرشمار که با استقبال مردم روبرو شد، بانوان به همراه همسر و خانواده‌های خود از جمله کودکان در خیابان بلوار قدس اراک مقابل استانداری مرکزی حاضر شدند.

شرکت کنندگان در این تجمع مطالبه گرانه با سرداد شعار‌هایی از جمله: حسین حسین شعار ماست حجاب افتخار ماست، یافاطمه شعار ماست حجاب افتخار ماست، امنیت اخلاقی دوام خانواده، آثار بدحجابی سقوط خانواده، برادر باغیرت حمایت حمایت، من زن آزاده ام باعفتم آزاده ام، حجاب زن مظهر آزادگیست، الگوی زن همسر پاک علیست بر حفظ عفاف و حجاب برای حفظ حریم خانواده‌ها تاکید کردند.

تجمع کنندگان در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه کشف حجاب خواستار اتخاذ تصمیماتی برای رعایت شئونات اسلامی و استحکام خانواده‌ها شدند.

شرکت کنندگان در تجمع از مسئولین بالا بردن امنیت اخلاقی شهر، اجرای کامل قوانین عفاف و حجاب و بهبود وضعیت عفاف و حجاب را مطالبه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۲ دی ۱۴۰۱
سلام مردم تمام تلاش خودشون رو کردن دیگه باید مسولین حمایت کنن حمایت از حجاب نیازمند وضع قوانین جدید هست مجلس باید قوانین حجاب وعفاف رو به روز کنه وگرنه بی حجابی میشه غده سرطانی ودرمانش مصیبت میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۰ دی ۱۴۰۱
بی حجابی وبی بند وباری حتی دزدی وکلاهبرداری و رانت و فساد در دین اسلام راهی ندارد مسولین به هوش باشید مملکت داره نابود میشه امید به زندگی به صفر رسیده قیمتها رو کنترل کنید تورم فقط توایران هست افغانستان که بیست سال جنگ بود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۵ ۰۸ دی ۱۴۰۱
هر گونه بی حجابی که بار شهوانی را در جامعه بالا ببرد زمینه را برای ارتکاب انواع جرم ها فراهم می آورد و اینکه مسئولی از اجرای این قانون عفاف و حجاب کم کاری کند ، در حقیقت دارد به جامعه خیانت می کند هر چند که نداند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۸ دی ۱۴۰۱
احسنت