معاون استاندار سمنان:

دولت به ارتقای جایگاه اطلاع‌رسانی توجه ویژه دارد

ریواده گفت: دولت آیت‌الله رییسی به ارتقای جایگاه اطلاع‌رسانی و بیان شفاف اقدام‌ها و دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه دارد .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: معیشت، سلامت، مسکن و رفع دغدغه‌ها و مشکلات اجتماعی مردم از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است و اقدام‌های دولت با سرعت و جدیت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تمامی مصوبه‌های دور نخست سفر رییس‌جمهور به استان سمنان لازم الاجرا است و بدون شک همه مصوبه‌ها محقق می‌شود، ادامه داد: در مجموعه استانداری نیز برای تحقق هر چه زودتر، موارد پیگیری و دنبال می‌شود.

معاون استاندار سمنان به نقش مهم رسانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: علم و آگاهی مهمترین توصیه از منظر رهبر معظم انقلاب است که در راستای جهاد تبیین و جنگ شناختی، نقش فضای مجازی و رسانه‌ها به خوبی آشکار می‌شود.

وی افزود: انسجام و وحدت مولفه نخست پیشرفت است که به لطف همدلی، هم افزایی، وفاق و صمیمیت در استان سمنان و شهرستان‌های استان شاهد پیشرفت‌ها هستیم.

بهداشت و درمان، مساله نخست دامغان 

ریواده با اشاره به اینکه بهداشت و درمان مساله نخست دامغان است، تصریح کرد: ایجاد بیمارستان دوم و رفع مشکلات و دغدغه‌های حوزه بهداشت و درمان دامغان با نگاه ویژه استاندار و مسوولان استانی در حال پیگیری است و تعدادی از برنامه‌ها عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: بیمارستان دوم دامغان مصوبه‌های لازم را دریافت کرده است و مردم اطمینان داشته باشند با توجه به اعتبار مالی در نظر گرفته شده از سال آینده، کار ساخت آن آغاز می‌شود.

ریواده به معضل سالک در دامغان اشاره کرد و گفت: سالک یک معضل بهداشتی بود که با اعتبار مالی در نظر گرفته شده و اقدام‌های انجام شده در امسال ، با تنها ۳۰ گزش به حداقل ابتلا در ۲۰ سال اخیر رسیده‌ایم که یک توفیق است و امیدواریم با توجه به برنامه‌های ابلاغ شده به بخشداری، دهیاری‌ها و واحد‌های اجرایی مرتبط و تلاش‌های آن‌ها، این آمار به صفر برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: برای رفع مشکلات درمانی مردم دامغان، از ۳۸ سهمیه پزشک متخصص اختصاص یافته به استان سمنان، تعداد ۱۵ متخصص و سه فوق تخصص به شهر دامغان اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.