نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

طالبان سخت گیری های غلط را کنار بگذارند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت طالبان با الگو گیری از جمهوری اسلامی از خشونت و ترور و تنگ نظری پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) گفت: این روز بزرگ را همه باید قدرشناس باشند و این الگوهای با عظمت را پاس بداریم.

خطیب جمعه اراک با تاکید بردفاع از فلسطینی ها، قدس شریف، غزه مظلوم و حزب الله و سوریه و مقاومت گفت: با توجه به تندخویی و جنایات اسرائیلی ها ، ما همه باید در راهی که انتخاب کردیم مصمم تر و قاطع تر و شجاعانه تر به پیش برویم و نباید اجازه دهیم دشمنان با توطئه فکر و ذهن جوانان را منحرف کنند .

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به رفتارهای دولت فرانسه نیز گفت: دولت فرانسه فقط ادعای دموکراسی دارد، اما ماهیت دموکراسی واقعی را ندارد، دموکراسی فرانسه به معنی دموکراسی یزید ابن معاویه است به همین دلیل باید هوشیار باشیم تا بدانیم ماهیت پلید مدعیان حقوق بشر چگونه و چه هست.

آیت الله دری همچنین در خصوص آینده سیاسی افغانستان و ملت این کشور گفت : انتظار ما این است افرادی که می خواهند در این کشور سرنوشت مردم را در دست بگیرند، باید با الگو گیری از جمهوری اسلامی از خشونت و ترور و تنگ نظری پرهیز کنند و سخت گیری های غلط را انجام ندهند زیرا این رفتارها عاقبت به خیری ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار