هزینه سالگرد متوفی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی در همدان شد

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: هزینه سالگرد مرحومه «مه لقا جلیلی» به آزادی زندانی جرائم غیرعمد اختصاص یافت و زمینه ساز آزادی ۲ مددجو شد.

یداله روحانی منش گفت : پسر مرحومه جلیلی با حضور در ستاد دیه و پرداخت هزینه‌ای که برای مجلس سالگرد مادرش پیش بینی کرده بود در امری خیرخواهانه خواستار آزادی ۲ زندانی نیازمند شد.

او اضافه کرد: با کمک مالی این خانواده یک زندانی ۴۴ ساله که از دهم آذر سال جاری به علت بدهی هشت میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی در زندان به سر می‌برد به آغوش خانواده بازگشت..

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد: همچنین دوره گرد ۴۷ ساله‌ای که به علت فروش نسیه اجناس و ناتوانی در پاس کردن چک از هشتم دی امسال زندانی شده بود با مساعدت این خانواده آـزاد شد.

روحانی منش با بیان اینکه هم اینک ۲۳۶ محکوم جرائم غیر عمد در زندان‌های این استان به سر می‌برند، گفت: این افراد شامل ۲ نفر به علت ایراد صدمه بدنی غیرعمد، ۱۶۶ نفر محکومان مالی و ۶۸ نفر بدهکار مهریه هستند که میزان بدهی آن‌ها ۱۹۳ میلیارد ریال است.

  1. او گفت: ۱۹۵ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۱۴ زن و ۱۸۱ مرد ۹ ماهه سالجاری با حمایت خیران نیک اندیش و کمک‌های مردمی از زندان‌های استان آزاد شدند.

منبع: ایرانا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار