فرماندار ارومیه:

خانواده چهار نفره مستقر در پارک به یک منزل مسکونی منتقل شدند

فرماندار ارومیه گفت: خانواده چهار نفره مستقر در پارک در کمتر از ۲۴ ساعت با همکاری خیرین و دستگاه‌های مربوطه در یک منزل مسکونی مستقر شد.

خانواده چهار نفره مستقر در پارک به یک منزل مسکونی منتقل شدندفرماندار ارومیه گفت: خانواده چهار نفره مستقر در پارک در کمتر از ۲۴ ساعت با همکاری خیرین و دستگاه‌های مربوطه در یک منزل مسکونی مستقر شد.

فرماندار ارومیه با اشاره به انتشار تصاویری از اسکان یک خانواده چهار نفره در یک چادر در پارک تخم‌مرغی این شهر گفت: این خانواده در کمتر از ۲۴ ساعت با همکاری خیرین و دستگاه‌های مربوطه در یک منزل مسکونی مستقر شد.

غلامحسین عماری افزود: روز گذشته تصاویری از یک خانواده چهار نفره (زوج جوان به همراه دو کودک خردسال) که به‌خاطر شرایط نامساعد اقتصادی زیر سقف نامطمئن یک چادر در پارک تخم مرغی شهر ارومیه پناه گرفته بودند، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که رسیدگی به آن سریعا در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که سرپرست این خانواده به عنوان نگهبان یک سفال فروشی در همان پارک مشغول به کار است و در همان محل اقدام به فروش میوه نیز می‌کند.

فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه این خانواده طی هفته گذشته از انتقال به محل اسکان موقت شهرداری خودداری کرده بودند، اضافه کرد: دلیل مخالفت با این پیشنهاد، تمایل نداشتن خانم خانواده برای انتقال به محل اسکان موقت شهرداری که یک مهمانسرا بود، عنوان شده است.

وی یادآور شد: با کمک خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای این خانواده یک منزل مسکونی به صورت اجاره‌ای تدارک دیده شد تا به آن منتقل شوند.

عماری با اشاره به اینکه رهن این منزل اجاره‌ای به طور کامل پرداخت شده است، گفت: علاوه بر آن یک وام ۳۰ میلیونی با ضمانت یکی از خیرین به سرپرست این خانواده اختصاص یافت.

فرماندار ارومیه از رسانه‌ها بابت حساسیت به مشکلات اجتماعی و فرهنگ سازی در راستای کمک به هم نوعان و دعوت از خیرین قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.