برای پیشگیری از وقوع بحران؛

گاز ۷۵ واحد تولیدی و صنعتی میاندوآب قطع شد

فرماندار میاندوآب گفت: جریان گاز ۷۵ واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان در راستای پیشگیری از شرایط بحرانی قطع شد.

فرماندار شهرستان میاندوآب در جلسه ستاد بحران این شهرستان گفت: براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان جریان گاز ۷۵ واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان در راستای پیشگیری از شرایط بحرانی قطع شد.

علی پیام  با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای پیشگیری از قطع گاز، گفت: طی روز‌های آینده با ورود توده هوای سرد، شاهد افت فشار گاز خواهیم بود.

وی افزود: باتوجه به تصمیمات ستاد مدیریت بحران استان برای پیشگیری از قطعی گاز و شرایط بحرانی، علی رغم میل باطنی ناگزیر جریان گاز ۷۵ واحد تولیدی و صنعتی در میاندوآب قطع شده است.

فرماندار میاندوآب ادامه داد: با توجه به ورود توده هوای سرد، افزایش مصرف سوخت، افت فشار، قطعی گاز دور از انتظار نخواهد بود لذا دستگاه‌های متولی اقدامات لازم برای تامین سوخت جایگزین برای نانوایی‌ها و مرغداری‌ها را انجام دهند.

پیام با تاکید بر اینکه نباید شاهد کمبود سوخت در روستا‌ها و تعطیلی نانوایی‌ها باشیم، افزود: اتحادیه نانوایان ضمن تامین سوخت جایگزین، واحد‌های نانوایی را ملزم به دوگانه سوز کردن کند.

وی افزود: تصمیماتی که گرفته می‌شود برای پیشگیری از وقوع بحران احتمالی است و هیچگونه نگرانی از بابت تامین سوخت و مایحتاج مردم وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.