اجرای طرح پیوند برای رفع نیاز‌های مردم در شیراز

شهردار شیراز از اجرای طرح «پیوند» با هدف شناسایی و رفع نیاز‌های مردم در این کلان‌شهر خبر داد.

محمدحسن اسدی شهردار شیراز در میز خدمت مسجد امام حسن مجتبی (ع) کوی آزادگان گفت: طرح «پیوند» را به منظور پیوند بین مردم و مسئولان آغاز کرده‌ایم تا در راستای رفع نیاز‌های شهروندان اقدامات لازم را انجام دهیم.

او با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ارتباط بدون واسطه و چهره به چهره با مردم است، گفت: در شهرداری شیراز طرح «پیوند» را به منظور پیوند مسئولان با مردم در شهرداری مناطق و سایر قسمت‌های آن و همچنین در مکان‌هایی نظیر مساجد و مصلا‌های نماز جمعه آغاز کرده‌ایم که هم نیاز‌ها را بشناسیم و هم در راستای رفع نیاز‌های مردم اقدامات لازم را انجام دهیم.

اسدی با اشاره به دو و نیم برابر شدن بودجه سال جاری نسبت به سال قبل، گفت: این رقم باعث تلاش شبانه‌روزی همکاران شهرداری در بخش‌های مختلف شهری به‌ویژه پروژه‌های خرد و بزرگ مقیاس در عرصه‌های مختلف عمرانی، حمل‌ونقل، فرهنگی، خدماتی و محرومیت‌زدایی شده است.

او با بیان اینکه شهرداری شیراز تاکنون چندین مرحله افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها را به‌صورت مستمر داشته است، گفت: پروژه‌های متعددی طی دهه فجر با ارزش چند هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی، افتتاح و تقدیم مردم می‌شود.

شهردار شیرازهمچنین با تصریح اینکه شهرداری یک نهاد درآمد-هزینه بوده است، خواستار مشارکت شهروندان در اداره و عمران و آبادانی شهر از طریق پرداخت عوارض شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار