برخورد مینی‌بوس با اتوبوس در مشهد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برخورد یک دستگاه مینی بوس با اتوبوس شرکت واحد، امروز در مشهد ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که این حادثه در بلوار مصلی، بین مصلای ۲۸ و ۳۰ در مشهد رخ داده است گفت: پس از وقوع حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام و ۲ نفر از مصدومان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد و چهار نفر دیگر به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

او افزود: همچنین امروز بر اثر ۲ حادثه گازگرفتگی هفت نفر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: حادثه نخست در خیابان امامت ۱۸ در مشهد رخ داد که سه مسموم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان فارابی مشهد منتقل شدند.

علیشاهی بیان کرد: حادثه گازگرفتگی دیگر در شهرک صنعتی در جاده مشهد - چناران رخ داد که در این حادثه چهار نفر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده بودند که توسط اورژانس به بیمارستان ثامن الائمه چناران منتقل شدند.

پاکبانی که حین انجام وظیفه در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد

علی نجفی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: یک پاکبان حین انجام وظیفه در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

او افزود: دیشب در زیرگذر خیابان مصلی تعدادی از نیرو‌های خدمات شهری درحال جا به جایی پمپ آب بودند و سه نفر پرچم‌زن نیز برای اعلام انجام عملیات به رانندگان در محل در حال انجام وظیفه بودند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در این هنگام یک دستگاه خودرو پراید با سرعت غیرمجاز ابتدا با علائم هشداردهنده اولیه برخورد کرد و سپس به سمت سه پرچم زن منحرف شد که ۲ نفر خودشان را خطر نجات دادند، اما خودرو با نفر سوم برخورد کرد و این فرد بر اثر شدت جراحات جان باخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار