رهاورد بیست و دومین سفر؛

۱۰۲ مصوبه برای توسعه و رفع مشکلات شاهین دژ

بیست و دومین سفر استاندار آذربایجان غربی ۱۰۲ مصوبه برای توسعه و رفع مشکلات شاهین دژ رهاورد داشت.

استاندار آذربایجان غربی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شاهین دژ گفت: در بیست و دومین سفر استانی مدیران ۱۰۲ مصوبه شامل ٨۹ مصوبه عمرانی و ۱۳ مصوبه اقتصادی تصویب شد که عمده مصوبات در بخش عمرانی شامل توسعه زیرساخت‌ها، راه‌های اصلی و روستایی و طرح‌های آموزشی، درمانی و بهداشتی است.

محمدصادق معتمدیان اظهار کرد: عمده مصوبات در بخش عمرانی شامل توسعه زیرساخت‌ها در بخش راه‌های اصلی و روستایی، طرح‌های آموزشی، درمانی و بهداشتی بوده و در بخش اقتصادی نیز با همکاری و مشارکت سرمایه گذاران به حوزه‌های کشاورزی و تغییر الگوی کشت و صنایع تبدیلی در راستای توسعه شهرستان شاهین دژ اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: شاهین دژ از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های زیادی بویژه در بخش معدن برخوردار است که باید مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: در بخش کشاورزی نیز این شهرستان از آب و زمین کافی برای زراعت و باغبانی با رعایت الگوی کشت برخوردار است.

وی با بیان اینکه شاهین دژ در بخش گردشگری از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری خوبی برخوردار است، افزود: این شهرستان از زیرساخت راه وضعیت مناسبی ندارد و چند طرح در این بخش به زودی شروع می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های در دهه فجر امسال گفت: پروژه‌های ناقص و ناتمام در این ایام به بهره برداری زودهنگام نرسد، تا اعتماد مردم از بین نرود.

معتمدیان افزود: از سال گذشته ۲۲ سفر شهرستانی انجام شد و ۱۹ جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه را در شهرستان‌ها برگزار کردیم.

وی افزود: در قالب این سفر‌ها میز ارتباطات راه اندازی شد و مردم از نزدیک مشکلات خود را به مدیران کل دستگاه‌ها اجرایی بیان کردند.

معتمدیان ابراز امیدواری کرد دور دوم سفر‌ها با برنامه دقیق، رصد مصوبات و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها انجام شود.

امام جمعه شاهین دژ نیز گفت: خدمت بی منت باعث سربلندی مدیران بوده و این مایه افتخار مسوولان جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام علی مرادی افزود: مردم پایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی و پشتیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: در قالب این نظام امکان خدمت رسانی به مردم و بویژه در مناطق کمتر توسعه یافته وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.