مهمانشهر رفسنجان در آستانه بهره برداری

شهردار رفسنجان از ایجاد مهمانشهر رفسنجان در شهریور سال آینده خبرداد.

مجیدکهنوجی گفت: طی ۴۰ سال اخیر جمعیت افاغنه رو به افزایش است و البته طی این سال‌ها هر نماینده، فرماندار و شهرداری که آمد نتوانست در ساماندهی این موضوع کاری در خور شأن شهروندان انجام دهد.

او افزود: از استاندار و فرماندار رفسنجان که در این طرح جابجایی مهمانشهر و اطلس اتباع بیگانه حمایت کردند قدردانی می‌کنیم.

کهنوجی ادامه داد: در اطلس اتباع بیگانه شناسایی اتباع مجاز مورد نظر است و افراد غیرمجاز طرد می‌شوند؛ لذا مهمانشهر جدید در کمربندی جاده سرچشمه تا یزد در زمین به متراژ ۹۰ هکتار احداث می‌شود.

او بیان کرد: اعتبار پیش بینی شده برای ساخت هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در این طرح ۵ هزار میلیارد ریال است و ساخت واحد‌های مسکونی و زمین این طرح بر عهده شهرداری است.

شهردار رفسنجان اضافه کرد: زمانی که شهرداری را تحویل گرفتم ۲۵ میلیارد تومان معوقات وجود داشت که اکنون این معوقات به ۲ میلیارد تومان رسیده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ با افزایش ارزش زمین، افرادی انگشت شمار در شهرداری اقدام به تفکیک و فروش زمین به مردم آن هم با قیمت کم می‌کردند، گفت: در این بازه زمانی بیش از ۱۳ هزار قصب زمین تفکیک و کل مبلغی که عاید شهرداری شد ۷۰ میلیارد تومان اعتبار ناچیز بود.

کهنوجی تصریح کرد: اصل گلوگاه فساد در شهرداری رفسنجان وجود این افراد بود که از شهرداری بیرون رانده شدند تا به خاطر مردم با فساد مبارزه کرده باشیم و به تحقق ایجاد عدالت که انتظار و تقاضای مردم است برسیم.

برچسب ها: مهمانشهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار