دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رئیس سازمان اطلاعات مصر

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با رئیس سازمان اطلاعات مصر در قاهره به رایزنی درباره تحولات سیاسی و داخلی فلسطین و اردوگاه جنین پرداخت.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد "زیاد النخاله" دبیرکل این جنبش و هیئت همراه او در دیدار با "عباس کامل" رئیس سازمان اطلاعات مصر در قاهره، درباره تازه‌ترین تحولات فلسطین رایزنی کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش جهاد اسلامی افزود در این دیدار درباره تحولات فلسطین، اوضاع و شرایط در قدس اشغالی و کرانه باختری به ویژه اردوگاه جنین و تحولات سیاسی و داخلی فلسطین بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

طرفین همچنین درباره روابط دو جانبه و تلاش‌های مصر برای کاستن از مشکلات ملت فلسطین و راه‌های احیای وحدت صف فلسطینی‌ها رایزنی کردند.

بر اساس بیانیه جنبش جهاد اسلامی، فضای مثبتی بر این دیدار حاکم بود و مصر بر تداوم تلاش‌های این کشور برای حمایت از مسئله فلسطین در همه عرصه‌ها و توافق درباره تدوام ارتباط و تماس قاهره با طرف‌های مختلف درباره تمام مسائل مربوط به مسئله فلسطین به ویژه اوضاع در کرانه باختری و قدس اشغالی تأکید کرد.

پیش از این حازم قاسم، سخنگوی حماس اعلام کرده بود که اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، دعوتی رسمی برای سفر به مصر دریافت کرده است.

پیشتر، یک منبع مصری به شبکه "الغد" گفته بود که قاهره به درخواست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار برگزاری جلسه‌ای فوری و مهم با رهبران جهاد اسلامی شده است.

این منبع اشاره کرد که قاهره در تلاش برای کاهش تنش و آرام‌سازی اوضاع در قدس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار