انتظاری: بازی پرسپولیس و سپاهان فینال زود هنگام است/ بازیکنان به حواشی کاری ندارند

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: بازی سرخپوشان برابر تیم سپاهان فینال زودهنگام است و برنده این بازی شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

سهراب انتظاری مهاجم سابق باشگاه پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار کرد: این بازی فارغ از حواشی که در این چند سال ایجاد شده جذابیت خاص خود را دارد و کری خوانی بین هواداران ۲ تیم بوده است.

او ادامه داد: تاریخچه و سوابق بازی ۲ تیم نشان می‌دهد که دیدارهایشان پر گل بوده است. البته یک تیم در جام حذفی باید برنده شود و این به جذابیت این بازی می‌افزاید. امیدوارم تیم پرسپولیس بتواند این بازی را پیروز شود. تیم سپاهان هم روند خوبی در پیش گرفته و شرایط خوبی دارد، اما تیم ما بزرگ است و بازیکنان اشراف به این موضوع دارند که این بازی مهمی است.

انتظاری گفت: بازیکنان پرسپولیس مرد روز‌های بزرگ هستند و با دعای هواداران می‌توانند سربلند از بازی جام حذفی بیرون بیایند. این بازی فینال زود هنگام است و برنده این بازی شانس زیادی برای قهرمانی دارد و امیدوارم سرخپوشان برنده این بازی باشند. هر چند این بازی جلوی هواداران سپاهان است و بازی سختی پرسپولیسی‌ها پیش رو دارند.

مهاجم سابق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه سپاهانی‌ها خواستار ظرفیت کامل هواداران خود در ورزشگاه نقش جهان شدند، گفت: قانون باید برای همه یکسان باشد و فکر نمی‌کنم خون سپاهانی‌ها رنگین‌تر ا ز بقیه تیم‌ها باشد. البته در کجای دنیا فقط ۳۰ درصد تماشاگران به ورزشگاه‌ها می‌روند. به نظرم یا تماشاگر به ورزشگاه نرود یا تماشاگران به طور کامل به استادیوم بروند. چه خوب می‌شد پیش‌تر از این بازی، تماشاگران با ظرفیت کامل به ورزشگاه‌ها می‌رفتند.

او درباره بازی دوستانه سپاهان برابر تیم زنیت باعث اعتراض پرسپولیسی‌ها شد، گفت: همه چیزمان به هم می‌خورد و همه تیم‌های آسیایی VAR  دارند، اما ما این سیستم ویدیویی را در اختیار نداریم. سپاهانی‌ها  دیدار دوستانه در وسط بازی‌های لیگ برگزار می‌کنند و رئیس فدراسیون فوتبال اهل اصفهان است و از همشهری‌های خود حمایت می‌کند. البته پرسپولیسی‌ها به این حواشی کاری ندارند و بازیکنان هم قسم شدند که با دست پر از اصفهان برگردند.

انتظاری درباره مشکل گلزنی مهاجمان پرسپولیس بیان کرد: فوروارد‌های خوبی در اختیار داریم و هر تیمی آرزوی دارد چنین بازیکنانی را داشته باشد. شیخ دیاباته آماده شده و عیسی آل کثیر هم سرحال است. پریرا هم فقط ۲۰ دقیقه در دیدار با هوادار بازی کرد و متاسفانه تیم عقب بود و توپ‌ها را مستقیم ارسال می‌کردند و آنالیز بازی این بازیکن سخت بود. امیدوارم پریرا گلزنی را در این بازی استارت بزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار