تجلیل از کارآفرینان و کارفرمایان برتر تامین اجتماعی لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت:در مراسمی از کار آفرینان و کار فرمایان برتر تامین اجتماعی لرستان قدر دانی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در جشنواره تجلیل از کارفرمایان و کارآفرینان برتر لرستان با تاکید بر رفع مشکلات و موانع با همدلی، تعامل و هم افزایی گفت: باور همکاری در لرستان امکان پیشرفت و توسعه را فراهم می‌کند..

سیروس ابراهیمی با اشاره به قرار گرفتن کار آفرینان در خط مقدم تولید و خاکریز اول کشور در جنگ تمام عیار اقتصادی بر ارتقاء فرهنگ کار و تلاش در جامعه تاکید کرد.

منوچهر گودرزی مدیرکل تامین اجتماعی لرستان نیز با اشاره به شعار سال به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: سه جانبه گرایی همیشه در این سازمان حاکم است و همواره تعامل با کارفرمایان و کارآفرینان در راستای ارتقای تعامل و همدلی تلاش می‌شود.

دانش و خلاقیت، برنامه ریزی، قدرت ریسک پذیری و تصمیم گیری، تکریم ارباب رجوع، پرداخت به موقع بیمه و حقوق و دستمرد، ارتقاء کیفیت کالای ایرانی و بهره گیری از سامانه‌های نوین الکترونیکی از معیار‌های انتخاب کار آفرینان و کارفرمایان برتر استان عنوان شده است..

نوسات گسترده در قیمت ارز و به تبع آن افزایش قیمت کالا و تجهیزات و مواد اولیه واحد‌های تولیدی، تسهیل در صادرات و کمبود تسهیلات سرمایه در گردش از مطالبات کار آفرینان و کار فرمایان در این مراسم بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.