برگزاری ۸ محفل قرآنی همزمان با اعیاد شعبانیه در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از ۸ محفل قرآنی هم‌زمان با ماه شعبان در این شهرستان خبر داد.

ایرج یارمحمدی گفت: تاکنون ۷۵ کرسی تلاوت قرآن در شهرستان ملایر برگزار شده است.

او به برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در ایام ماه شعبان در ملایر اشاره کرد و افزود: همزمان با ماه فرخنده شعبان ۸ محفل قرآنی در ملایر برگزار می‌شود.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع) امام سجاد (ع) حضرت ابوالفضل (ع) حضرت علی‌اکبر (ع) و امام زمان (عج) در مؤسسات و خانه‌های قرآنی را از دیگر برنامه‌ها در ماه شعبان برشمرد و تصریح کرد: برگزاری آزمون‌های جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در نیمه اول ماه شعبان در رشته‌های مختلف قرآنی نیز انجام خواهد شد.

یارمحمدی به برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در ایام نیمه شعبان اشاره کرد و افزود: به برگزیدگان هر رشته جوایزی اهدا می‌شود.

او همچنین پویش ختم قرآن و ختم صلوات به نیت تعجیل در فرج امام زمان عج در شب و روز نیمه شعبان را از دیگر برنامه‌ها دانست و تاکید کرد: همچنین محفل انس با قرآن در دهه آخر ماه شعبان با هدف استقبال از ماه مبارک رمضان نیز در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه مسابقه قرآنی توسط خانه‌های قرآن روستایی به مناسبت اعیاد شعبانیه را خواهیم داشت افزود: اعزام قاری به مراسمات جشن اعیاد شعبانیه جهت تلاوت قرآن و برگزاری کرسی تلاوت در اداره آب به مناسبت اعیاد شعبانیه نیز انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.