خروج کوهدشت از بن بست با احداث جاده کربلا

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان با بیان اینکه مقدمات و طرح مطالعاتی جاده کوهدشت به کربلا در حال انجام است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان با بیان اینکه مقدمات و طرح مطالعاتی جاده کوهدشت به کربلا در حال انجام است، گفت: کوهدشت با احداث این مسیر از بن‌بست خارج می‌شود
 حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در حاشیه بازدید از محور‌های مواصلاتی کوهدشت و رومشکان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازدید از محور‌های مواصلاتی غرب لرستان به‌همراه معاون وزیر راه‌و‌شهرسازی و جمعی از مسئولان به‌منظور بررسی شرایط راه‌های حوزه کوهدشت و رومشکان انجام شد.

او زیرساخت‌های جاده‌ای کوهدشت و رومشکان را ضعیف دانست و افزود: ضعف زیرساخت‌های جاده‌ای تصادفات ناگواری را در این محور‌ها رقم زده و مسئولان راه باید در راستای اتمام پروژه‌های جاده‌ای این مناطق اهتمام جدی داشته باشند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با اشاره به ضرورت تسریع در روند پروژه چهارخطه خرم‌آباد-کوهدشت، عنوان کرد: محور‌های کوهدشت به سه‌راه زانوگه و پل سیمره به بابازید نیاز به اصلاح، تعریض و چهارخطه‌شدن دارد و باید اعتبار مناسب به این پروژه تزریق شود.

او با بیان اینکه مقدمات و طرح مطالعاتی جاده کوهدشت به کربلا در حال انجام است، بیان کرد: کوهدشت با احداث این مسیر از بن‌بست خارج می‌شود و علاوه بر آن توسعه این منطقه را نیز به‌همراه دارد.

خیرالله خادمی معاون وزیر راه‌وشهرسازی روز گذشته به‌منظور بررسی شرایط راه‌های حوزه کوهدشت و رومشکان در سفری یک روزه به این شهرستان‌ها سفر کرد. نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس، معاون عمرانی استاندار لرستان، فرماندار کوهدشت، مدیرکل راه‌وشهرسازی لرستان و جمعی دیگر از مسئولان در این بازدید حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.