گوشت قرمز در مهاباد ارزان شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: قیمت انواع گوشت قرمز گرم توسط کمیته نرخ‌گذاری این شهرستان مصوب و هر کیلوگرم ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان ارزان شد.

حام رمضانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به آخرین مصوبه قیمت گوشت قرمز در این شهرستان گفت: بر این اساس، قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله با استخوان ۲۳۰ هزار تومان، گوشت گاو با استخوان ۲۰۵ هزار تومان و گوشت گاو و گوساله بدون استخوان ۲۵۰ هزار تومان، قیمه کبابی نیز ۲۰۵ هزار تومان تعیین شد که نسبت به گذشته هر کدام ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت دارد.

وی اضافه کرد: مصوبه جدید قیمت گوشت گرم قرمز توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و نماینده اتحادیه قصابان مهاباد مصوب و به تمام صنف‌های عرضه این ماده پروتیینی در شهرستان ابلاغ شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارات مهاباد با بیان اینکه این کاهش قیمت بر اساس بازدید میدانی از بازار و قیمت تمام شده کارشناسی اتفاق افتاده است، گفت: نرخ‌نامه مصوبه جدید در اختیار واحد‌های صنف قصابی‌ها قرار گرفته و آنان موظف به نصب آن در مغازه و جلوی دید مشتریان هستند.

وی از واحد‌های صنفی و قصابی‌های سطح شهر که قیمت مصوب جدید را دریافت نکرده‌اند درخواست کرد در سریع‌ترین زمان ممکن برای دریافت نرخ مصوب به اتحادیه خواروبار، اغذیه‌فروشان و قصابی‌ها یا به واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مراجعه کنند.

رمضانی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ستاد خبری ۱۲۴ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.