اجرای پروژه‌های توسعه‌ای نفت و گاز مارون با شتاب دنبال شود

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با همه توان در راستای اهداف صنعت نفت گام برداشته و موفق شدند.

علیرضا دانشی گفت: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی برای همه شرکت‌ها مهم، اما برای نفت و گاز مارون از همه مهمتر است، چرا که مناطق همجوار تاسیسات این شرکت نیاز‌های ویژه‌ای دارند؛ باید با تشکیل کمیته‌های تخصصی و مطالعه زیرساخت‌های اقتصادی، کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی این مناطق، همچون گذشته در کنار همجواران محترم بوده و خدمات شایسته‌ای را به آن‌ها ارائه دهیم.

او می‌گوید: آموزش سرمایه‌های انسانی سازمان نیز باید در اولویت قرار گیرد و همه ارکان سازمان باید آموزش‌های کمی و کیفی ببینند چراکه مجموعه این عوامل می‌تواند تضمین کننده تولید پایدار باشد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: با هدف قرار دادن آنسوی مرز دانش، دستاورد‌های بزرگی را تحقق بخشیدیم به طوری که در حال حاضر ۲ فناوری را در اختیار داریم که برای نخستین بار در جهان، توسط متخصصان داخلی توسعه یافته اند.

 دانشی گفت: طراحی، توسعه تحویل و پشتیبانی نرم افزار جامع اسید کاری (AcidPro)، طراحی و ساخت داخل پکر قابل نصب و برداشت برای عملیات مختلف چاه‌های نفت و گاز، طراحی، توسعه، تحویل و پشتیبانی نرم افزار یکپارچه مهندسی بهره برداری (ProMate)، طراحی، ساخت و و ارائه خدمات سامانه سیار تولید و تزریق نیتروژن با خلوص بالا، سامانه سیار جریان سنج چندفازی مبتنی بر مکانیزم GLCC و تجهیز Hot Tap فشار بالا افزون بر طراحی نرم افزار شبیه ساز بومی جریان چند فازی در حالت پایا (FlowPro) و تدوین دانش فنی طراحی، مهندسی و ساخت ابزار اندازه گیری جریان چند فازی درون چاهی در حالت حافظه دار (MPLT) جهت استفاده در چاه‌های با فشار/دمای بالا را می‌توان از اهم اقداماتی برشمرد که در راستای تولید بار اول با استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان به انجام رسانده یا در دستور کار داریم.

به گفته او  باید تا سه سال آینده کلیه ماشین آلات دوار اعم از توربین، کمپرسور و پمپ‌های ایرانی در واحد‌های عملیاتی گستره مناطق نفتخیز جنوب استقرار یافته باشند.

دانشی گفت: هیچ چیزی برایسازمان توانمند بودن کم نداریم و با توجه به اختیارات اعطا شده از سوی شرکت ملی نفت ایران، این مهم نیز دور از دسترس نیست.

برچسب ها: شرکت نفت ، تولید نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۳۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
استفاده از ظرفیت نخبگان و متخصصان و سازندگان و شرکتهای ایرانی در شرکت نفت توسعه پایدار و ماندگاری را برای این صنعت و کشورمان در بر دارد
کاش سالها پیش از توان تولیدات و سازندگان داخل کشورمان و توان سازندگان و نخبگان ایرانی در شرکت ملی نفت استفاده میشد