آغاز طرح‌های هلال احمر استان یزد در آستانه نوروز ۱۴۰۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در نوروز ۱۴۰۲ ۱۲ پایگاه ثابت و هفت پایگاه موقت هلال احمر آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با تاکید براینکه تمهیدات لازم برای امدادرسانی در نوروز ۱۴۰۲ دراستان یزد دیده شده است، افزود: در حال حاضر ۱۲ پایگاه ثابت و هفت پایگاه موقت آماده خدمت رسانی به هموطنان است. 

او افزود: طرح‌های نوروزی هلال احمر استان یزد از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ماه در دوحوزه امداد و نجات و جوانان ادامه دارد.

حرازی زاده با اشاره به اجرای ۱۱ پست خدمات نوروزی در مبادی ورودی، خروجی و نقاط دیگر استان یزد به پویش بهبود رفتار‌های ترافیکی اشاره کرد واظهار داشت: در این پویش با آموزش چهره به چهره، امضای میثاق نامه این پویش از چهره‌های سرشناس نیز استفاده خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرهمچنین از ایجاد فضای دوستدار کودک جهت ایجاد نشاط و شادی برای آن‌ها، فراهم کردن امکان استراحت، ارائه آموزش‌های مهارتی، خدمات زیست محیطی و برنامه‌های مرتبط با ماه مبارک رمضان نیز خبر داد.

حرازی زاده در ادامه به راه اندازی ۸۴ خانه هلال احمر در سراسر استان، ۵۴ مورد خانه هلال روستایی و ۳۰ مورد شهری اشاره کرد و افزود: باارائه آموزش‌های لازم در قالب خانه هلال احمر دو تیم ۱۰ نفره آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد:در حوزه جوانان تیم سحاب با استفاده از دوچرخه در بافت قدیم شهر مسافران را راهنمایی خواهند کرد.

حرازی زاده از شهروندان خواست به محض مواجه شدن با حوادث، نجاتگران هلال احمر را از طریق شماره تلفن ۱۱۲ مطلع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار