اقامتگاه متین آباد نطنز، فک پلمب شد

منطقه نمونه گردشگری متین آباد نطنز، پس از اخذ ضمانت‌های لازم با حضور کارشناسان قضایی فک پلمب شد.

اقامتگاه کویری متین آباد نطنز روز دوشنبه ۲۲اسفند به دلیل وجود ناهنجاری‌ها و بی‌اعتنایی به تذکرات، بر اساس دستور مقام قضایی مهروموم شد که با پیگیری‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، همچنین همدلی و مساعدت دستگاه قضایی و پس از اخذ تعهد، فعالیت خود را در آستانه نوروز از سر گرفت.


حسین یزدانمهر رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نطنز گفت: دوشنبه شب، تعدادی از گردشگران در منطقه نمونه گردشگری متین آباد، به رعایت شئون اسلامی با وجود تذکرات چندین باره به متولیان اقامتگاه متین‌آباد بی توجهی کردند که طبق دستور مقام قضایی این منطقه مهروموم شد.


او افزود: پس از برگزاری جلسه توجیهی برای مدیر منطقه نمونه گردشگری متین آباد نطنز مبنی بر رعایت قوانین و مقررات مرتبط با عفاف و حجاب و اخذ تعهد، به دستور مقام قضایی، این مجموعه اجازه یافت کار خود را از سر بگیرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نطنز تصریح کرد: رعایت عفاف و حجاب قانون کشور است و حتی گردشگر‌های خارجی به قانون کشورمان احترام می‌گذارند.


منطقه نمونه گردشگری متین آباد نطنز با ۳۰ هکتار مساحت، اقامتگاه طبیعت‌گردی و کویرنوردی است و ظرفیت اقامت ۲۲۰ نفر را دارد. در این مجموعه ۳۵ نفر به شکل مستقیم اشتغال دارند.
شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.