افزایش ۴۱ درصدی تردد در راه‌های استان اردبیل

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۴۱ درصدی میزان تردد در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد.

کلیم اله وثوقی از افزایش ۴۱ درصدی میزان تردد در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد و گفت: در بازه زمانی ۲۴ الی ۲۶ اسفند بیش از ۱۲۴ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۶ اسفندماه امسال ۱۲۴ هزار و ۷۷۰ تردد در مبادی ورودی و خروجی ثبت شده است در حالی که در بازه زمانی مشابه سال گذشته این میزان ۸۸ هزار و ۵۵۰ تردد بوده است.

وثوقی اضافه کرد: تردد ورودی ثبت شده در این مدت در سال جاری ۶۶ هزار و ۱۵۱ مورد و تردد خروجی ۵۸ هزار ۶۱۹ مورد بوده است.

او افزود: ورودی ثبت شده در روز‌های مذکور در محور اردبیل- سرچم ۱۵ هزار و ۶۱ مورد و خروجی ثبت شده ۸ هزار و ۶۶۵ مورد بوده است این در حالی است که سال گذشته ورودی تردد در این مسیر ۱۲ هزار و ۷۲۳ و خروجی ثبت شده پنج هزار و ۷۶۱ مورد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: در مسیر اردبیل آستارا هم ورودی تردد از ۲۴ تا ۲۶ اسفند ماه جاری ۲۳ هزار و ۲۱ مورد و تردد خروجی در این مسیر ۲۳ هزار و ۹۷۳ مورد بوده است.

وثوقی اضافه کرد: این در حالی است که میزان تردد ثبت شده ورودی در همین مسیر در سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۱۴ مورد و تردد خروجی از این مسیر ۱۵ هزار و ۸۵۳ مورد بوده است.

او یادآورشد: ۷۴ دستگاه تردد شمار، ۴۱ دستگاه دوربین نظارتی، ۶۶ سامانه ثبت تخلفات، سه دستگاه تابلو پیام متغیر و دو سامانه توزین حین حرکت در مسیر‌های استان رفت و آمد نصب شده که با استفاده از این دستگاه‌ها تردد وسایل نقلیه را راه‌های استان کنترل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از شهروندان خواست در زمان سفر با توجه به افزایش تردد و شلوغی محور‌ها حتما با احتیاط رانندگی کنند و سفر‌های امنی را در آستانه سال نو داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.