ضرورت رعایت قانون حجاب و عفاف در شهر دارالعباده یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: سازمان‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب در شهر جدی‌تر عمل کنند.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده در چند روز اخیر، شورای اسلامی شهر یزد جلسه فوق العاده تشکیل داد و اعضای شورا بر رعایت قانون عفاف و حجاب بخصوص در شهر دارالعباده یزد تاکید کردند.

او در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری و در راس آن سازمان فرهنگی، سیما و منظر و دیگر سازمان‌های متولی در موضوع اجرای برنامه فرهنگی عفاف و حجاب اقداماتی را در سطح شهر داشتند گفت: شهرداری در موضوع عفاف و حجاب اقدامات خوب و قابل قبولی را داشته و نیاز است تا با همراهی دیگر متولیان، این موضوع جدی‌تر دنبال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه اعضای شورا در این جلسه خواستار دعوت از سازمان‌های متولی شدند که در وظایف خود جدی‌تر عمل کنند گفت: انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌های اجرایی و متولی در اجرای قانون حجاب و عفاف در سطح شهر تلاش بیشتر و جدی تری را داشته باشند.

سیفی می‌گوید: یکی از ویژگی‌های شهر یزد از قدیم تاکنون، دارالعباده بودن آن است و ضرورت دارد در هر مناسبت و برنامه‌ای شهروندان یزدی و مسافران آنچه شرع و قانون برای حجاب و عفاف مشخص کرده است، رعایت کنند.

او بر انجام تدابیری یکپارچه در خصوص اجرای قانون حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود ستاد مناسبت‌های ملی و مذهبی نیز در استان تشکیل شود چراکه هرکدام از مناسبت‌های ملی و مذهبی برای بازخورد مناسب، نیاز به برنامه ریزی دارد و با تشکیل ستاد میتوان برای هر مناسبت برنامه‌ای جامع و رضایت بخش تهیه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.