کشف احتکار بیش از یک هزار حلقه لاستیک در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک هزار و ۲۴۳ حلقه لاستیک خودرو از ۲ انبار شناسایی شده خبر داد.

سردار سیدمحمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان ۲ انبار لاستیک احتکار شده در استان شناسایی شد و موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

او افزود: در ادامه مأموران با هماهنگی قضایی به همراه کارشناسان سازمان صمت استان به محل‌های مورد نظر اعزام و طی بازرسی صورت گرفته، یک هزار و ۲۴۳ حلقه لاستیک خودرو سواری در نشان‌های تجاری و سایز‌های مختلف را به دلیل احتکار، ثبت نشدن در سامانه جامع انبار‌ها و ثبت نشدن خروج کالا در سامانه جامع تجارت توقیف کردند.

سردار میرفیضی از شناسایی یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: توسط کارشناسان ارزش اموال مذکور ۱۷ میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال برآورد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
خواست مردم اشد مجازات برای عاملین تخلفات اقتصادی ست به نحوی که بازدارنده باشه. این حجم از احتکار نیازمند هماهنگی و همکاری بین افراد زیادی است. باید همه این زنجیره شناسایی و مجازات شوند و اگر برخی از این افراد در دستگاه های اجرایی و توزیع مشغول به کار هستند باید برخورد جدی تر انجام بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
سلام چرا در شهر مقدس قم با وجود حوزه های مختلف و حضور مراجع مختلف فساد های مالی و اخلاقی مشاهده می شود . آیا نباید در شهرهای مقدس مجازات های چند برابری بازدارنده در نظر بگیریم . آیا قوه قضائیه خطر بی حرمتی به شهر های مقدس را ناچیز می انگارد . آیا تفاوتی در مجازات کسانی که در استان های محروم زندگی می کنند و حتی یزشک مجتهد در استانشان نیست با کسانی که در هر خیابانشان یک مجتهد ساکن است نباید باشد ؟ لذا خبرنگاران فهیم از قوه به اصطلاح عدلیه پیگیر باشند
آخرین اخبار